luni, 8 august 2011

Sutienul, grasa, prezervativul, coniacul si ciocolata


Ziua google! Ce mai cauta oamenii pe google si nimeresc la ciocolata!
- sutien din ciocolata
- sunt grasa
- visez prezervative
- dezlegare la coniac
Sutien din ciocolata...Pare ca este un el, destul de obsedat de ea. In rolul ei pare ca este iubita lui, ciocolata! Sau este o ea, care il iubeste pe el nemarginit si vrea sa-i faca toate poftele. Sau el nu este atras de ea si se incearca metode disperate! Sunt grasa...Propun sa i se ofere posesoarei acestor vorbe premiul "Sinceritatea de ciocolata"! Visez prezervative...Mare e gradina viselor si sunt si portile deschise! Dezlegare la coniac...Cel mai simpatic cautator pe google! Un om credincios, care bea doar cand e dezlegare! Apoi o leaga pe nevasta-sa de beat ce e! 

38 de comentarii:

  1. si eu vreau prajitura din aia!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa zic !? sutien nu folosesc, de grasa nu sunt grasa, eu prezervativele nu le visez ...le folosesc, si nu beau coniac! :p

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) nu sunt de acord cu tine! :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Offtopic:
    Hai la mare!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Măi dragă Invi, tie numai la asta-ţi şade gândul?
    La măritş? Păi, care-i sfârâiala?
    Ce-ai cu Leo?
    Vrei să mai vezi un episod cu acelaşi scenariu? Adică, îl iubeşti o viaţă şi el se poartă cu tine ca şi cu mopul, după care încheie relaţia "apoteotic", împingând bădărănia până la absurd.
    Deci...să fim serioşi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si marea ne spala nefericirile !
    Nu pot sa merg la mare !

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaaaa, mereu ne spală nefericirile! Şi ne aureşte pielea şi ne îmblonzeşte genele şi ne lasă modele albe din sare, pe piele şi vântul se transformă în hair-stilist, coafându-ne absolut original şi apa ne predă lecţii de imponderabilitate şi...
    E frumos!

    Di şe nu poţi să mergi la mare?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi pare rău dacă te-am întristat!
    Habar-n-aveam că nu poţi merge la mare.
    :(
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă vrei, aduc marea la tine!
    :)
    O închid într-un plic şi ţi-o trimit prin curier rapid.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Păi, n-am nicio vină!
    Eu de un' să ghicesc că nu poţi merge la mare? Nimic din ceea ce am vorbit până acum nu duce la concluzia asta.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu mai postez ce voiam, că are legătură cu marea şi n-aş vrea să te întristez şi mai tare.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Poti sa postezi, marea nu ma atrage in mod deosebit !

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare cand ma voi satura de ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ah, stai că pricep acum!!!
    :(
    Offff!
    >:D<

    Dansezi?

    http://www.youtube.com/watch?v=x1VvmJAFXZY

    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc !
    http://www.youtube.com/watch?v=Esdl_3kKSBk

    RăspundețiȘtergere
  16. Deja îmi vine să sparg vesela!
    :)))))))

    Asta-mi aminteşte de un cântec pe care-l iubesc. E diferit mult de precedentele, dar îmi place!

    http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av3e

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai gena de grecoaica, spargi farfurii !
    Eu cred ca vrei sa-ti cumpar http://www.youtube.com/watch?v=AsE8We0rBjU !!!
    Cu piatra luminoasa ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, am sânge de grecoaică, e adevărat. Dar ştiam că italieni sunt "campioni" la spart farfurii, nu grecii.
    :)))))))
    Revenind la inele, mie-mi plac brăţările.
    Şi dacă ne jucăm puţin cu simbolistica, inelul e un "eufemism" în comparaţie cu brăţara.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Furi o ciocolata si primesti bratari cam 6 luni ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Te pricepi grozav la simbolistică!
    :))
    Eh, atunci extrapolează puţin şi fă o legătură cu ideea pe care o sugerează inelul.
    :)
    (Cred că acum te-am speriat de-a binelea.)
    Am glumit, te asigur.

    RăspundețiȘtergere
  21. :)))))
    Ai întors-o ca la Ploieşti! Bineee...

    RăspundețiȘtergere
  22. Am intors-o pentru ca am vazut-o pe Leo venind cu facaletul !

    RăspundețiȘtergere
  23. Păi??!!
    Ce-are a face Leo cu brăţările?
    :)))))))))
    Văleu! Ea e stăpâna inelelor? Şi acum spuiiiii??!
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. Ştii, am citit undeva că adevăratele inele sunt păstrate-n Cer.
    Cred că cel pe care-l iubesc îl poartă acum şi pe al meu.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Asa o fi . Nu te mai intrista ,ca iti iau ciocolata. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Care? Aia pe care nu mi-ai dat-o?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca eu sunt cel mai apropiat ca opinii de @Leonesse, caci nici eu nu port sutien, nu visez prezervative si nici coniac nu beau. Si chiar nici "grasa" nu sunt. :))))))

    RăspundețiȘtergere
  28. Ai văzut?! Şi nici n-a fost prea greu să-mi dau seama!
    :)))))
    Gata, fug la nani. Te las să fabrici ciocolata pentru mâine.
    Noapte bună, Ciocoboy!
    :))

    http://www.youtube.com/watch?v=egX9N8yOgaU

    RăspundețiȘtergere
  29. Mircea, te-a luat Leo in vizor , prea va potriviti ! :))
    Multumesc, Blue !
    Noapte buna , zambarici !

    RăspundețiȘtergere
  30. conversatie de cicolata ...fain dialog intre voi

    RăspundețiȘtergere