duminică, 20 noiembrie 2011

Cel mai talentat fotbalist


Numai daca mananci ciocolata poti face asa ceva la 6 ani! Si ce muzica frumoasa au ales pentru reportaj! Profesionisti!

50 de comentarii:

  1. Am vazut la TV ca deja se bat marile cluburi sa-l cumpere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine mananca ciocolata devine talentat ! Tu mai trebuie sa mananci ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur e de la ciocolata ..iti dai seama ce face piticul peste cativa ani ?

    RăspundețiȘtergere
  4. :P:P:P Am mancat aseara. azi fac pauza. de unde stii ca nu sunt talentata la ceva? hmmmmm??????

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca-i vorba despre el sau o mai fi unul, acela pe care l-am vazut eu este deja la Real Madrid...

    RăspundețiȘtergere
  6. Blue , la cata cioco am mancat noi doua de mici ar trebui sa fim, supertalentate!:))))buna seara Invi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Dan, ala o fi !
    Leo, sunteti talentateeee foc !

    RăspundețiȘtergere
  8. uite cum mai afla omul cate ceva despre el! :))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. deci Bluesor, putem mere la X Factor !:))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Leo, tu mergi la concurs de mancat mici !

    RăspundețiȘtergere
  11. serios!? ... nu imi plac micii!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. mananc tot,zau,pot sa incep sa dau autografe?Ca de dansat o fac deja,pe melodie.

    RăspundețiȘtergere
  13. normal! acasa am friptura! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetita a castigat marele premiu al mancatorilor !

    RăspundețiȘtergere
  15. eu nu mai pot. sunt plina :( nu mai vorbiti de mancare
    Invi n-ai reusit sa ma superi nici un pic. n-ai talent.

    RăspundețiȘtergere
  16. asa ma gandeam si eu. mai imi dai cioco daca renunt la celelalte?

    RăspundețiȘtergere
  17. mah bampirule! tu vrei cioco din mine. las ca stiu eu.

    RăspundețiȘtergere
  18. cum adica? unde te-ai gandit sa musti?
    te anunt ca port pijamale...si pantalonii sunt lungi. muahahahahahahahaaaaa :))))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Victima alege sa musti dintr-o tableta de ciocolata. :D

    RăspundețiȘtergere
  20. nu sunt rea. sunt prea dulce ca sa musti din mine. nu vreau sa ti se faca rau de la atata dulceata. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  21. protestez. merit cel putin un 10. :P

    RăspundețiȘtergere
  22. nu merge asa. nu negociez. 10 din prima.

    RăspundețiȘtergere
  23. Neaţa, consumatorilor! (de ciocolată, desigur.)
    :)

    Leo,
    da, foarte talentate suntem!
    Eu, la uşchitul din peisaj. Mai ales la asta mă pricep. Îl întrec şi pe Iosefini când vine vorba să dispar pe neaşteptate din decor.
    Stai să vezi.

    RăspundețiȘtergere
  24. Neata Blue! :) sau sa zic doar "buna" ca e aproape ora pranzului? te las sa alegi :D

    RăspundețiȘtergere
  25. :)
    Spune "salut" că merge în orice moment.

    RăspundețiȘtergere