vineri, 30 decembrie 2011

Viata de caine

                                           
Doi porci discutau:
- Ghita, crezi ca apucam sfarsitul lumii?
- Doar daca vine pana la Craciun. 

67 de comentarii:

  1. Ce dragut :))), dar despre ce Craciun era vorba ?? Cel ce a trecut ..sau cel ce o sa vina ??:P:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e valabil pentru orice Craciun !

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu faci apropos la campania pentru eutanasierea câinilor vagabonzi sau ce?
    Păi, ori sunt porci, ori sunt câini?
    Că titlul e una, imaginea şi textul, însă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' sunt frumoşi, sărmanii purceluşi.
    Of, ce milă mi-e de ei!
    :(
    Mă duc să vărs friptura, sarmalele, piftia, caltaboşul şi cârnaţii consumaţi de-a lungul vieţii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine, Invizibilule, da' să ştii că am fost la coafor şi sunt oarecum necreaţă. Că mi l-a uscat cu feonul şi l-a întors cu peria. Adică, este una din puţinele ocazii in care nu-s pieptănată cu grenada.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam aşa ceva...
    Uite, caut acum o imagine asemănătoare cu a coafurii mele actuale, dar indiferent pe cine găsesc, tu priveşte-i doar părul, nu moaca. Bine?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. cam aşa...
    http://www.happyhair.ro/coafurile-vedetelor/&zoom=1192

    Prima imagine, cea mai mare, care e cu Jessica Alba - brunetă şi despletită.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm, eşti cam posesiv, matale.
    >:D<
    (am glumit! De fapt, eşti simpatic!)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite cum dai tu apă la moară lu' mr.sălescu!
    :))
    Da'... tot recompense d-astea dai?!
    Mai schimbă şi tu, că m-am zaharisit deja. O lămâie, de exemplu. Un ardei iute, o scorţişoară...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Domne, a venit o vecina la mine cu salata si ne-am cinstit cu coniac ! Deci am schimbat ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos!!! (Nu, nu coniacul, ci gestul vecinei)
    Să fie sănătoasă şi fericită! Şi să-şi păstreze bunele obiceiuri!
    :))
    Mă bucur că ai astfel de vecini, Invi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa e pe aici...mai o icra, mai o salata , mai o sarma... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. E frumos că oamenii mai fac asta.
    Poate că nu-i totul pierdut.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar fi bine pentru ei, pentru cei care rămân.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Merg şi eu să beau ceva. Am nevoie de anestezie ca să o pot lua de la capăt, cu un nou an.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pup, Invi.
    Ne revedem mai târziu. Aşa sper!
    >:D<

    PS Dacă o să fiu beată şi o să încep să spun prostii, să nu mă iei prea tare-n serios. Promiţi?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa nu bei pana ti se increteste iar parul ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am baut deja Iris. M-am intors dela degustare de vin. Immmmm....si ce vin!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ametila, sa nu te duci acum la intalnire !

    RăspundețiȘtergere
  20. m-am lasat de din astea. nu-s de mine. :P

    RăspundețiȘtergere
  21. ma jignesti. cum? nu sunt in el deja?

    RăspundețiȘtergere
  22. Erai in probe ! :)))
    Acum, daca am aflat ca bei , te primesc !

    RăspundețiȘtergere
  23. :)))) a trebuit sa ma duc pan' la Ceptura la vin ca sa fiu primita. sper ca apreciezi efortul.

    RăspundețiȘtergere
  24. http://www.youtube.com/watch?v=1x5XYPyY_qM

    RăspundețiȘtergere
  25. :)) mai aveam sa merg la Pietroasele, dar s-a amanat.

    melodia e cu dedicatie? :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Una dintre mirese , sa nu se supere Blue !

    RăspundețiȘtergere
  27. pai sigur ca una din ele. doar e harem. Blue e sefa de trib :D

    RăspundețiȘtergere
  28. eu ma retrag. a venit Ene pe la mine. :D
    noapte buna Invi! Pup!

    si

    La multi ani! (in caz ca nu revin maine cu o urare)

    RăspundețiȘtergere
  29. Somn usor ! La multi ani si zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  30. V-am prins!
    Si nici macar nu-s suficient de beata!
    Ceea ce e foarte trist.
    :)
    Invi, sunt dezolata. Nici nu mi-a facut pc-ul shut down si gata, m-ai vandut pe o stacana de vin!
    :)))))))))))
    Adevarul e ca ce nu face omu' pentru un vin bun?!
    (am glumit!)
    Si ies, ca mi s-au impupazat ochii de somn.
    See u tomorrow !

    RăspundețiȘtergere
  31. Tocmai recent o stire nelinistitoare de pe CNN: ABUZ la o ferma de curcani din Carolina de Nord folosita de compania Butterball care alimenteaza in mod traditional poporul american si canadian din 1940 incoace cu ocazia tuturor sarbatorilor de iarna ale tuturor de la Thankgsgiving incolo, capturat cu o camera ascunsa si editat pt a scoate imaginile mai grafic violente, ca sa vedeti ca nici altii nu sunt mai breji cand e vorba de maltratarea animalelor, insa, bineinteles, la altii, Politia se implica in mod mai optim viguros in ceea ce priveste investigatia si descurajarea unor asemenea practici si comportamente indezirabile:

    http://www.cnn.com/video/?hpt=hp_t2#/video/us/2011/12/30/nr-turkey-plant-alleged-abuse.cnn

    RăspundețiȘtergere
  32. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com

    -Să vă fie zilele senine, fericite, sănătoase și norocoase! Ada Pavel – adapavel.wordpress.com

    - Să vă dea Dumnezeu un An nou fericit, cu tot ce înseamnă asta pentru voi! Adela Onete – http://www.danap.ro/

    - Un 2012 mai bun pentru toata lumea! – http://diversediversificate.wordpress.com
    -Sa va dea Dumnezeu cite un pic din tot ce va doriti si primiti un pic si de la mine.
    La multi ani!-http://fosile.wordpress.com/
    - Sanatate in Noul An, liniste, bucurie si realizarea celor mai dragi visuri! La multi ani!
    http://bucatariadevara.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  33. Puuuuuup Iris! :* La multi ani!
    Vrei sa-ti aduc si tie vin din ala bun bun?

    RăspundețiȘtergere
  34. La mulţi ani, Invi!
    Pup şi îmbrăţişare supercalifragilistică!
    La orele 00:00 o să mă gândesc la tine şi o să închin o cupă cu şampanie, în sănătatea ta şi a celor dragi ţie.
    :))

    La mulţi ani şi celor care te vizitează, cu menţiune specială pentru trupa de şoc, adică pentru Leo, Emma, Dan, Entheos şi Copilu'!

    Să vă fie bine şi să fiţi bine! Din toate punctele de vedere!
    Vă îmbrăţişez, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  35. Emma,
    :))
    Mulţumesc. Hmmm, seamănă a încercare de mituire. Ar trebui să mă autodenunţ???
    :)))))))))
    Am glumit.

    Ca să fiu sinceră, îmi place Busuioaca de Bohotin, cea rose. Dar am făcut deja stoc de la crama dr-lui Puşcă, cea de la Murfatlar, aşa că nu e nevoie. Însă-ţi mulţumesc pentru intenţie şi te îmbrăţişez!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ia uite cine si-a facut provizii!!! Eu n-am! Vedem la noapte. Am fost doar la degustare, n-am cumparat :)))
    O sa incerc odata si o busuioaca. Acum nu-mi aduc aminte cum ii gustul.

    Puuuuup! La multi ani tuturor! Ne vedem peste un an!

    RăspundețiȘtergere
  37. Iti doresc ca noul an 2012 sa-ti aduca multa sanatate ,bucurii,dorinte implinite si liniste in suflet .La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  38. Rudolph, nu ne mai speria !
    Acuarele , tare felicitare ! La multi ani si tie !
    Karina si Nichita, multumesc pentru urare !
    Gabriella , multumesc ! Sa fii sanatoasa si vesela !
    Blue , Em, pe voi va pup tot timpul ! :))))
    Sa fiti happy in 2012 ! Multumesc pentru urari !

    RăspundețiȘtergere
  39. Atunci sa te pupam si noi pe tine. Puuuuup!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. ...ne pupi tot timpul şi uite că tot nu ne ajunge, nu?! Că mereu mai vrem.
    :)
    Eh, acu' să nu spui că-ţi pare rău!
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  41. Emm,
    am făcut stoc din cauza că nu merg în fiecare zi până "colea", la Constanţa. D'aia când mă duc, iau mai mult.
    E bun! Dulceag şi amăgitor, ca privirea de fată mare.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  42. Pupaciosule!!!

    Aham! Tu te alomentezi din podgoriile Dobrogei sa-nteleg eu mai bine. Eu am fost la o aruncatura de bat doar. :))
    Bun bun!

    RăspundețiȘtergere
  43. vroiam sa zic alimentezi, dar degetele mele scriu altceva decat gandesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  44. Am priceput io, nu-ţi face griji!
    Da, e bun şi dă nişte efecteeeeeee... Văleu!!!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  45. :)))) mai ceva ca magazinele de vise

    am avut ocazia sa gust o feteasca neagra direct de la robinetul producatorului. o bunatate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce vise, dom'le, că efectele-s... indescriptibile!
    :))
    Se spune că Feteasca neagră are efect pentru noi, fetele, dacă o consumă partenerii noştri.
    Eu, una, nu pot să mai beau aşa ceva. Parcă ar fi cerneală. M-am lecuit de vinurile negre de când m-am îmbătat crâncen cu Vinul Cavalerului. Să tot fie vreo 3 ani de atunci.
    Vinul Cavalerului e un soi de cabernet tareee supărat pe viaţă! Îl bei aici şi mori pe drum.
    Bine, eu oricum l-am băut de supărare, nu din alte pricini. Dar mi-a făcut foarte rău.

    RăspundețiȘtergere
  47. Betive dulci ca-n Bucuresti/In toata lumea nu gasesti ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  48. :P
    :)))))))))
    Dom'le, eu mă îmbăt rar (da' bine!). Aş vrea eu să mă îmbăt mai des, dar nu-mi iese. Din păcate...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  49. n-am gustat din Vinul Cavaleresc. Nici nu stiam ca exista unul asa de rau. :))

    Hai si tu Invi la o bauta cu noi. Te luam pe post de lautar ca te pricepi sa le zici. :P

    RăspundețiȘtergere
  50. Trebuie sa-mi lipesti bancnote de frunte !

    RăspundețiȘtergere