miercuri, 4 aprilie 2012

Ciocolata si supletea

                                                          
S-a demonstrat stiintific: cine mananca ciocolata e mai suplu! Chiar daca are calorii, ciocolata are calorii de calitate, care nu te ingrasa, deci nu vei arata ca un purcel Toblerone sau ca o vacuta Milka! 
P.s. Cine poate ajuta aceasta persoana - aici

26 de comentarii:

  1. bag eu la ciocolata inainte de meci =))Sa am energie..zici ca sunt locomotiva =))cu carbuni

    RăspundețiȘtergere
  2. Și uite așa vor crește vânzările la ciucalată :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu gogule cand am eu meci :x:))...lasa ca pe stadion am energie pastrata:))dar eu ma refeream la meciurile mele:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Invi!!!!! Hug!!!! Ca nu ne-am mai vorbit de mult. vreau si eu...o tona daca se poate, ca nu mai am energie.

    RăspundețiȘtergere
  5. hai ca merge. are capacitate pt 1300kg :P daca mai dai bonus 300, o sa trebuiasca sa o trimit sus si sa urc pe scari. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ooooo, imi faci masaj? super! bine ca te-ai oferit. ma doare un pic pe la jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. de unde vrei tu. dar sa-l faci bine. sa nu plec cu spatele mai rupt decat era.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu. am stat pe scaun :P
    muntii de cioco ii urc cu liftul. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. noapte buna! pup si eu! maine sa zici o poveste ca sa adorm mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. :))
    Invi, mă umflă râsul când văd unele din reclamele de pe blogul tău.
    (Ştiu că n-ai tu niciun amestec, dar tot mă amuză.)
    După "lumidan", firma de funerare, acu' a apărut una cu talismane.
    E rândul meu să cred că te-ai dat cu mama omida şi mergi pe burtă. Că data trecută ziceai de mine că mi-am tras firmă şi sunt mucles.
    Poftim de vezi,acu'!
    :)))
    Mă dor fălcile de râs!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Adnia stieeee!
    Lady e durdu! :))))
    CLM e huh! :))))
    Diverse traieste sincer bucuria!
    Blue, e mai bine asa, ca doar e blog haios! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Poveste pentru Em ca sa adoarma repede:
    A fost odata ca niciodata o fetita Em care nu putea sa doarma daca nu tinea in brate o ciocolata! Noapte buna! :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) fi serios. poti mai bine de atat. abia daca m-ai facut sa casc. :p

    RăspundețiȘtergere