vineri, 4 ianuarie 2013

Cel mai frumos cadou


Aceasta este perna-strut! Ce poate fi mai frumos de atat? :))))) Exista riscul sa fii confundat cu un scafandru, extraterestru somnoros, sa fii condus impotriva vointei tale catre o institutie de boli psihice, sa ti se fure portofelul in timp ce savurezi un somn, sa fii pozat si pus pe youtube, dar merita! 

29 de comentarii:

  1. Eşti culmea!
    Acum 15 min vb cu cineva că pic de somn. Şi că să mă ţină-n braţe, ca să dorm.
    :)))))))
    Poftim! Tu oferi o pernă-struţ. Faină ideea! Mmmmmerci, dar prefer să fiu ţinută-n braţe. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, hai, parcă te-mbunezi puţin...
    :))

    RăspundețiȘtergere

  3. Somnul se ia! Poate imi revin cu niste tort!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu hop ! Vreau sa tin in brate o perna strut ...! Ori un Iris ...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Erai in spam, te-am reabilitat! :)

      Ștergere
    2. Radu,
      :))))))))))
      Cântece de leagăn ştii?

      Ștergere
  5. Dap, se cam ia. Aşa zicea şi persoana...
    Tortul e de ciocolată?
    Nu vrei tu mai bine nişte îngheţată cu frişcă, nuci, stafide şi fructe confiate? :D Ştii cum e?!! Moooaaaamăăăă ce bună eeee! :))

    RăspundețiȘtergere

  6. Sa-ti inghete nasul pentru ca mi=ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine, să-mi îngheţe. Am greşit. Nu mai fac.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai, măi! Chiar aşa de poftă îţi este?
    Îmi pare rău. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

  10. Nu, imi place cum iti sta in rosu! :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. :P
    Poi şi ce, frumos nu poţi să zici?! Nu-i nevoie să mă congelezi, mă-mbrac singură-n roşu.

    RăspundețiȘtergere

  12. Perna de strut rosie! Care e galbena pentru ca e in ca verde! :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Poti chiar mânca o ciocolata pe ascuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' de ce pe ascuns? De când e embargo pe ciocolată?

      Ștergere

  14. Te gandesti prea mult la ciocolata, tradezi micii! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce gust or avea micii dacă, în loc de muştar, îi treci prin ciocolată?

      Ștergere

  15. Blue, ai fantezii care imi intrec puterea de intelegere! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Experimentez, dah?!
      Puterea de înţelegere sau imaginaţia în ceea ce priveşte gustul?
      Păi, de ce?
      Dacă raţa poate fi asociată cu portocalele, mici cu ciocolată ce au?!
      :)))))))

      Ștergere

  16. Eu nu-l mananc pe Donald Duck, sa fie clar!

    RăspundețiȘtergere
  17. mâncai un "i" la micii din comentariul precedent. Da' pricepuşi matale...

    Mdeh, ai dreptate. Parcă şi mie mi-ar părea rău. Da' numai dacă e acel Duck. Şi mai ştiu eu un Duck care mi-e tare drag. Nici pe acela nu-l gătim cu portocale.
    Alţii...merg!

    RăspundețiȘtergere

  18. Mancacioasa de ratoi! Care sa semene cu Furdui, stiu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope. Acesta seamănă cu...
      Neah, nu poci ca să spui, că-l dau de necaz.
      :))

      Ștergere