luni, 7 ianuarie 2013

Stiri cu ciocolata

                                                  
Un sofer a fost oprit de politie. Avea 3% concentratie de ciocolata in sange. A fost dus la sectie, unde a recunoscut ca a mancat cadoul pentru nevasta-sa, sub pretextul ca n-a fost prea dulce cu el. Propunerea de arestare preventiva a fost respinsa de judecatoarea de serviciu, Jenica Godiva.  

26 de comentarii:

  1. Hmm , oare cu câte puncte , pardon ...bombonele l-au taxat :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Iar judecătoarea mirosea de te trăznea a prfum de prune rafinate.
    Invi, stai o leacă că-ţi fac concurenţă!

    RăspundețiȘtergere

  3. Suspendat carnetul, Crisa!
    Blue, iar consumi? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi, doar praline de ciocolată. Mai târziu, poate gust şi ceva mai...ameţitor. Că dacă zic "ceva mai tare" se poate interpreta.

      Ștergere

  4. Tare ca piatra, iute ca sageata! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi coada de mătură e tare când o iei pe spinare, aşa că...nu "te râdea"!
    :))

    RăspundețiȘtergere

  6. Mergeti la Blue pe blog, imparte bomboaneeee!
    Matura e eco, vrajitoarele stiu de ce! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaa, îţi mai aminteşti tu, Invi, cum mi-ai promis cândva un măturoi cu reacţie!
    :))

    RăspundețiȘtergere

  8. Da, dar nu te-ai calificat, nu esti asa rea! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Da' mă pot face!
    Vrei să încercăm?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  10. (Nu-s aşa rea? Mulţumesc, dar nu se pune pentru că ai fost mituit sau indulcit cu praline belgiene!)
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere

  11. Praline foarte putine pentru valoarea mea! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Valoarea mea, valoarea mea...!"
      Ok. Îmi iau pralinele şi-am plecat. Mă tem să nu se topească de atâta modestie câtă le-a fost dat să audă.
      :))))))

      (Fug la nani, că-s terci de oboseală.)
      Pup

      Ștergere

  12. Somnoroase pasarele/
    Pe la cuiburi se aduna/
    Blue se afla prinre ele/
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. :))
    Doar izvoarele suspină,
    Pe când codrul negru tace;
    Invi spune în surdină -
    Dormi în pace!

    Trece lebăda pe ape
    Între trestii să se culce -
    Fie-ţi ciocolat-aproape,
    Somnul dulce!

    Peste-a nopţii feerie
    Se ridică mândra lună,
    Dorm în ciocolaterie -
    Noapte bună!

    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere

  14. Ana Blue Blandiana! :))
    Are dreptate Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. :)))))
    Am râs cu lacrimi când am maltrat-o pe biata poezie, aşa de tare m-a distrat ideea.
    >:D<
    pup

    RăspundețiȘtergere

  16. Rasul e sanatos,Nu mai trebuie sa iei medicamente! :))

    RăspundețiȘtergere

  17. Sa vii pe 30 februarie la control! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Am altceva planificat atunci. Pe 31 nu se poate?
    :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. De dragul conversaţiei cu tine, altfel nu.

      Ștergere