sâmbătă, 7 mai 2011

Ciocolata ataca tenul !


Oamenii de stiinta din Miami au facut un test pe un grup de studente pentru a vedea efectele ciocolatei asupra tenului. Li s-a dat 365 de grame de ciocolata neagra, apoi 4 zile nu au avut voie sa manance ciocolata. Inainte de experiment fetele aveau 3 cosuri pe fata, in medie. Dupa 4 zile aveau 13, iar dupa o saptamana aveau 18 cosuri pe fata. Concluzia este ca proteinele responsabile pentru a avea o piele sanatoasa sunt atacate de moleculele de zahar. Molecula de zahar e un fel de Predator care vine sa distruga frumusetea fetelor planetei. Sa luam si partea buna a experimentului, barbatii nu sunt atacati de moleculaaaa, probabil barba lor joaca rolul lui Arnold Schwarzenegger. Concluzia finala este ca molecula de zahar este obsedata de femei!

18 comentarii:

  1. aha..deci aici era al3-lea razboi mondial.... !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...ce ti-e si cu moleculele astea :))
    au inteligenta proprie :D
    si tenul meu nu are urme de...ciocolata...:)
    consider acel experimet...un esec :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ataca doar studentele ! Asa cum face si copilul !

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    ohh...ma simt in siguranta...am depasit momentul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. daca erai atent scrie jos @Google ;)adica este luat dp google....so..next time

    RăspundețiȘtergere
  6. eu studente ma ?eu atac doar de la 70 de ani in sus numai experte in arta taieteilor=))

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, un blog despre ciocolata? Nu mi-am inchipuit vreodata. Felicitari! Am citit cateva postari si deja imi lasa gura apa! O sa trec blogul tau in blogroll-ul meu pentru ca este prea tare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Se putea?!
    Repede, să pui tu femeia dilemă. Ce răscolitor război interior: să mă îndulcesc, să rămân pură?!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. erată: să pui tu femeia ÎN dilemă

    RăspundețiȘtergere
  10. Minoki , ai ajuns tarziu , dar e loc si pentru tine la masa cu ciocolata . :))
    Blue, lasa jos ciocolata ca devii cosar !

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam multe obsesii dulci, a innebunit lumea asta! Dar, pe de alta parte: si ce daca! Se poate si o varianta simpla: o ciocolata obsedata, o ciocolata amaruie..., o ciocolata obsedata, doua :)) amarui :))
    Si atat, amareala nu e buna! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Treaba ta, poate devii miss cos ! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. =)) nu am cum :)))))
    Fac cateva impachetari cu ciocolata si gata!
    Tu chiar crezi ce spun "cercetatorii" aia?
    Nu te vad postand pe un blog anti-ciocolata :))))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu va avertizez si voi faceti tot ce vreti !

    RăspundețiȘtergere
  15. Dacă te-ai dat la ciocolata mea, ţi-am servit o "răcoreală".
    :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Noa serbus.

    De la ciocolată nu ies şi dinţi? Doar coşuri? Ce să cărăm cu ele?

    RăspundețiȘtergere
  17. Blue, dezbateri prea furtunoase la tine pe blog . :)
    Abbilbal , dinti de cacao cu lapte !

    RăspundețiȘtergere