vineri, 20 mai 2011

Tortul de ciocolata duce la divort

Un japonez a divortat de sotie pentru ca aceasta il obliga sa manance tort la fiecare masa. Ce nevasta! Sunt convins ca micul japonez si-a dorit o gospodina, dar nu se astepta sa i se indeplineasca dorinta in felul asta. Dimineata tort de ciocolata, la pranz - tort de fructe, seara - tort cu caramel. Saracul, torturi cu torturi! Oare ce era in mintea ei? Poate era din secta "Martorii lui Tort cu Ciocolata". Poate a vrut ca sotul sa fie mai dulce. La partaj, ea a vrut sa-i doneze colectia ei de tablouri - Tort rubensian, Tort modern cu bomboane din plastic, Car cu boi mancand tort. Japonezul a promis ca se va recasatori cu o pitipoanca de Dorobanti, asta nestiind pe ce continent se afla bucataria si nici ca zaharul pudra nu e pentru ten. Morala - aveti grija ce va doriti pentru ca s-ar putea sa se indeplineasca!

40 de comentarii:

  1. Divorţ din cauza torturii.
    :))
    Dacă cel care prepara torturile ar fi fost un el şi nu o ea, cre'că l-aş fi căutat.
    Spune şi tu, cum să rezişti unui astfel de bărbat??!!
    :)

    PS. Şi eu am păpat astăzi tort de cioco', cu vişine.

    PPS: n-am vrut să te supăr cu povestea aceea cu spitalul, dar e iminentă şi mă gândeam că e mai lipsit de onestitate să dispar fără veste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un regim deosebit, vad !
    Cata vreme stai pe blogul asta, boala face concesii.
    Are si ea demnitatea ei, nu ia cititorii asa !

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Mai cu o ciucalată, mai cu o glumă, ne păstrăm pe linia de plutire.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...mai cu o roşie!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii cum se zice...nu te opri din tremurat ca racesti !

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    În traducere liberă, dacă nu ne comportăm ca vibratorul "ne" răcim?

    Vezi cum mă provoci?!Şi pe urmă o iau pe cârcă nevinovată!
    Sau, mă rog, vinovată de asocieri neobişnuite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Offf, tre'i să scobor cenzura din pod că nu mai ţine. Abia ce fusei acuzată de transfer afectiv faţă de un blogger.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Te cenzurezi - gogoasa astronomica
    Nu te mai agiti ca un pepsi - gogoasa cat roata de camion
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai vrea să mă cenzurez?
    Păi, dacă vrei tu atunci...ok. E destul să spui.
    :)
    La treaba cu agitatu' e mai greu, că depinde şi de ceilalţi, nu doar de mine. Că multeori sunt provocată.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu pot sa-ti zic eu ce sa faci. Las energia universala sa te calauzeasca. Mama, ce profunda a fost asta . :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Atâââât!
    :))
    Păi de zis, poţi să zici.
    Eu cred că e incorect şi abuziv să impui, dar să oferi o părere mai ales atunci când îţi este solicitată, mi se pare în regulă.

    Sau, întreabă energia univesală şi vezi ce-ţi şopteşte despre asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. E la tv Viorel Lis . Se da in masinute si cu buburuza. Deci cazul tau nu e grav . :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai că m-ai liniştit! Cu asta mi-ai spulberat orice "apăsare".
    :)))))))))

    Şi-l "suportă" buburuzele?
    Mda, de ce nu, doar e la vârsta celei de-a doua copilării.

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa patesti cand vrei gagica tanara !

    RăspundețiȘtergere
  15. ...şi eu mă plângeam că fac asocieri nepotrivite!!!
    :)))))))))
    La el se pare că a fost mult prea tânără, nu?

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca ei sunt fericiti...e foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevărat! Aici îţi dau dreptate.
    În buburuze, maşinuţe sau aiurea, ce contează?!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. :))
    Da' tu câţi ani ai?
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu de alta, dar să mă asigur că s-au construit buburuze pe măsură.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Uite cum îmi faci tu chef de joacă!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  21. (Da' ce linişte e pe aici!!!
    Am rămas doar noi. Noi şi buburuzele...)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu?????????
    Ce şmecherii?

    RăspundețiȘtergere
  23. Lumea e la tort !
    Ce smecherii....pai te intorci mereu la castravete!

    RăspundețiȘtergere
  24. Io?????
    :))))))))))
    Dacă e aşa, apăi să ştii că numai tu eşti de vină.
    Am zis şi nu ţine să mă contrazici!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu-mi contrazic pacientii dependenti de ciocolata. :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. :))
    O să te îmbogăţeşti!
    Ai o politică de marketing foarte bună.

    RăspundețiȘtergere
  27. Offf, Doamne, bieţii cai din Letea!
    :(
    Am văzut clipul cu ei şi mă doare sufletul.
    E inimaginabilă atâta cruzime.
    Ce nemernici ne conduc!!!
    :((

    RăspundețiȘtergere
  28. Nemernici, hoti , ticalosi si mai ales prosti .

    RăspundețiȘtergere
  29. M-am supărat! Mă duc să mă îmbăt.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  30. Singurul mod de a te razbuna e sa faci fapte bune .

    RăspundețiȘtergere
  31. Mă îmbăt şi mă duc să le cânt sub balcon.
    :)
    Glumesc.
    În realitate sunt teribil de supărată şi mă urmăreşte imaginea amărâţilor de cai.

    Gata, acum chiar ies.
    O seară frumoasă!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  32. Treci o batranica strada , uite o fapta buna.
    Puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  33. acum realizez ca azi ne-ai lipsit de portia noastra de ciocolata...
    sper ca nu ti-ai definitivat invizibilitatea...eu trec zilnic pe la tine chiar daca nu las urme...de ciocolata :)
    am totusi o speranta...sper ca te cheama Costel :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Costel esti tu !
    M-am revansat azi cu floricele !

    RăspundețiȘtergere