miercuri, 25 mai 2011

Ciocolata e prietena kilogramelor in plus


S-a stabilit topul celor mai mari dusmani in lupta cu kilogramele in plus. 
1. Maioneza
2. Untul
3. Uleiul
4. Branza
5. Ciocolata
6. Zaharul
7. Sucul acidulat
8. Chips-urile
9. Junk food
10. Berea
Campioana este maioneza. Sa fim seriosi, nu cred ca sunt prea multi dependenti de maioneza. Eu mananc maioneza doar la salata a la rousse, de 3 ori pe an. Unt mananc cam un pachet pe an. Uleiul il tin doar pentru prajeli, l-am eliminat si din salata, pentru ca nu-i vad sensul avand in vedere gustul neplacut.   Branza contribuie si ea la silueta mea cu 100 de grame pe saptamana. Ciocolata e pe locul 5. Totusi, o bucatica pe zi nu strica. Mai departe nu zic! Pana la urma, daca nu depasesti un numar de calorii pe zi, poti ciuguli din orice. Sa ciuguliti ca o gainusa , nu ca un strut! 

21 de comentarii:

  1. ie-mi place mult maioneza,şi aş mânca cât mai des această delicatesa,în general o asociez cu ciuperci şi castraveciori acri tăiaţi fin,sau ouă fierte aseozonate cu pătrunjel,şi de salata a la rousse,nu mai spun..dar firesc cunoscând"greutatea"acesteia nu numai la kilograme dar şi la ficat,evident o degust doar la ocazii..tu spui de trei ori pe an..să înţeleg că doar de crăciun,revelion şi paşte:)....cât priveşte celelalte "vedete"ale grăsimii,poate ceva mai mult şi la anumite perioade fac exces la sucuri(din cauza căldurii,sau dacă am servit ceva prea sărat),bere poate dacă un litru într-un an,şi dacă mă gândesc bine mai sunt ani în care şi uit de ea...iar ciocolata,deşi ambalajele acesteia mă îmbie din rafturi să aleg pe sortimente,o evit că nu îmi place decât cea de casă pe care o fac din an în paşte la ocazioi când am chef..şi cu toate acestea sunt într-o permanentă cură de slăbire,că după adn-ul meu ar trebui să consum doar fructe şi legume..mooam,de unde atâta!?..sunt şi eu fiinţă omenească,nu pot rezista unor tentaţii..dar hai că ţi-am scris în loc de notiţă,o întreagă însemnare..scuze!:)..

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi*..deja "foamea"îşi spune cuvântul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))))ia-te uită ce de greşeli!..mai adaug o erată..ocazii*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cica o bucatica pe zi=)) pai ce e aia?:)) nici nu simt gustul la ciocolata :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca ne-ai spus.De acum numai din astea pun in meniu:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca mai exista un dusman, dar care nici nu e mentionat: pofta (chiar si cea din cui). Daca invingi dusmanul asta, restul nu mai au importanta si poti sa bagi in tine cata ciocolata vrei! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. CLM , mananci cat vrei tu , dar iti asumi consecintele ( kilogramele ) !
    Fatacareaduceciocolata , esti o rebela dulce !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mircea , se da jos din cui prea repede !

    RăspundețiȘtergere
  9. Rebela da,dulce nu prea.Mai degraba acra:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Acra ca un castravecior bulgaresc !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca o salata de lamaie verde, gogosar in otet si castravecior bulgaresc !

    RăspundețiȘtergere
  12. + ulei si branza,ca sa ajungem si la tema postarii:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Noa serbus.
    Bine că nu e prima, dar nici ultima. Aşa, pe la mijloc, e numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. :))...nu e numai prietena kilogramelor in plus, ci si prietena mea:)

    RăspundețiȘtergere
  15. uhh, dacă nu poposeam aici, aș fi uitat că am un milka mousse în frigider :D

    RăspundețiȘtergere