duminică, 1 mai 2011

Festivaluri de ciocolata

 Azi va arat o lista cu festivalurile de ciocolata din 2011, poate are cineva drum pe acolo si se bucura!
- Belize, 20-22 mai, Celebrarea de Ciocolata
- Amsterdam, octombrie 
- Perugia, octombrie
- Paris, 19-21 octombrie, Salon du Chocolat
- Bruges, 11-13 noiembrie
- Dublin, 3 octombrie - 5 decembrie, Festivalul de Ciocolata de Craciun
Sa va cantariti inainte de festival ca sa verificam teoria ca ciocolata nu ingrasa! Sa nu luati prea multi bani la voi, vor exista mostre gratuite peste tot! Nu uitati ca in Perugia se afla Hotelul de Ciocolata. Sper sa faceti cinste acestei tari si sa nu mancati noptierele si sapunul! Cei mai fericiti sunt irlandezii, astia sarbatoresc Craciunul din 3 octombrie! 
Ps. In Amsterdam cred ca gasiti si jointuri cu ciocolata!


 

11 comentarii:

  1. Supravietuit animalului , si sigur o sa ajung la unul dintre aceste festivaluri in viitorul apropiat sau indepartat ca m-ai inebunit , m-ai capiat de cap cu ciocolata!!!!!!!!!!!!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt ,acum merg sa imi iau o ciocolata! in puii mei! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar şi eu am început să visez ciocolată!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Puisori de ciocolata pentru Leo !
    Baghi , treci pe soricei !

    RăspundețiȘtergere
  5. :X PAris!:X

    Punem pariu ca il las?:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca il lasi imi dai o ciocolata !
    Daca nu...ramai cu ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  7. too much chocolate!!! can't....handle....it!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand am dat prima data peste linkul blogului eram cu ciocolata in mana. Asa ca am considerat-o un semn. Oricum, si calitatea discutiilor era suficienta sa ma atraga...
    Pe cand un festival al ciocolatei in Romania?... As vrea eu!!
    Tare mi-e teama ca sapunul din hotel are doar parfum de ciocolata. Sau poate si aspect de tableta de ciocolata. As vrea sa ofere gratuit un bloc de ciocolata in care sa sculptam cu dintii. Si cine vine cu cea mai grea opera, castiga. Sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. O pralină...ceva şi noi, azi?!
    Sau ne hrănim tot cu ciocolata de ieri?
    :P
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Emma , nu e chiar asa de multa . :))
    Zaraza , e o idee nemaipomenita !
    Blue, rabdarea e o virtute !

    RăspundețiȘtergere
  11. Întrebam şi eu, moralistule!
    :P

    RăspundețiȘtergere