joi, 12 mai 2011

Cum se imparte ciocolata corect



Daca nu aveti rabdare sa vedeti tot filmuletul, uitati-va de la minutul 6.40 inainte. Eu asa as vrea sa impart ciocolata cu voi! :))))))))))))))))) 

43 de comentarii:

  1. 1 mie 2 tie ...1-2 mie 3 tie...1-2-3 mie 4 time =))am toate episoadele pe dvd IZ DA BEST FOREVAR !

    RăspundețiȘtergere
  2. Tovarase capitan ...un biscuite , o cafeluta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. asta da imparteala! :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. eh, ai văzut ce s-a întâmplat până la urmă.
    De la aşa împărţeală "dreaptă" n-au mai avut ce împărţi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut toate filmele din seria B.D. E bine sa ne amintim de marii actori romani. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic cate una pentru fiecare si restul mie. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Emma , suntem prea multi , nu-ti ajunge!
    Cristi , nu mai pupam asa actori niciodata .
    Doar daca revine comunismul si atunci s-ar construi un canal Dunare-Brasov cu basescu in lanturi.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) 1 tie, 1 mie=))
    2 tie, 1,2 mie=)))))))))))

    O stiam:)) Imi plac filmele romanesti:D:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Unele sunt bune, cele facute dupa revolutie sunt groanice ...doar cateva merita.

    RăspundețiȘtergere
  10. merita vazute ...
    ultima bucata o pap eu :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Astăzi...niet, ciucalată!
    Când să plătesc cu cardul, am primit "felicitarea": fonduri insuficiente!
    :))
    Da' o să scotocesc să văd dacă a mai rămas ceva la rezerva "strategică".

    RăspundețiȘtergere
  12. Blue , ultima bucata e la Iulia !
    Blue are mere ! 2 mere !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmmm...doar 2 mere verzi.
    Eheee, festin, nu alta!
    Cine vrea?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Las-o, bre, doar n-o să-i iau fetii ciocolata de la gură?!

    Am avut 2 mere verzi!
    :)
    A mai rămas numai unul între timp. (acum ar fi urmat o moacă ruşinată şi spăşită)
    :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Ştii, Ciocolatierule, nu cunosc mare lucru despre tine, dar mă uit la dialogurile nostre şi am impresia că suntem ca doi copii mari.
    Priveşte ce glume avem.
    Oare mai râde cineva la glumele noastre?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Un mar pe zi tine doctorul departe . :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Aha! Atunci, poftim mărul care mi-a mai rămas. Dar dacă apoi te vei da lovit, precum Adam, să ştii că io nu recunosc nimic. Doctorul e de vină!
    :))

    Deci nu suntem singurii.Asta e de bine, cred(?!)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, daca gasesc un viermus ti-l pastrez . :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ana are mere...Blue are mere.... mai continui!?:P

    RăspundețiȘtergere
  20. :))
    Ştii, nu, care e cel mai neplăcut lucru care ţi se poate întâmpla când muşti dintr-un fruct?

    RăspundețiȘtergere
  21. Leo, nu răspund la provocări!
    Acum sunt în transă.
    (Îi reunesc -în dormitor- pe Bria'ar şi Khali'ma, după 5 ani în care n-au mai ştiut nimic unul de celălalt. Deci...e grele!)
    :))
    uffff!
    Şi Ciocolatierul îmi vorbeşte de "viermuş"!
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  22. Cel mai neplăcut lucru care ţi se poate întâmpla când muşti dintr-un fruct e să găseşti 1/2 de viermişor.
    :))
    Ghici unde e cealaltă jumătate?

    RăspundețiȘtergere
  23. Sigur! Şi se plimbă liniştit pe unde pofteşte...
    :)

    Fug, că m-am tuflit.
    :(
    Noapte bună.

    RăspundețiȘtergere
  24. paaaaa!
    (adică, mai stau până-mi vine maşina)

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa vina pana la 12 noaptea , altfel te transformi in dovleac . :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Offff!
    Chiar că uneori mă simt ca o cenuşăreasă.
    Acu', de exemplu. M-au răscolit amintirile...scrisul...

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu, nu's depresivă.
    :)
    Mai degrabă nostalgică. Şi mi-e dor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Asa e noaptea . Pup ! Nu te mai necaji !

    RăspundețiȘtergere
  29. Da, noaptea e cel mai greu.
    :)
    Nu mă necăjesc, doar tânjesc o lecuţă.
    (Da' asta-i ceva obişnuit.)

    RăspundețiȘtergere
  30. Esti ca un stanjenel care tanjeleste ! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. :)
    Neah! doar un om obişnuit, cu doruri şi...

    App, ştii că eu chiar am stânjenei în faţa porţii? Şi au înflorit.

    RăspundețiȘtergere
  32. :P
    Tu sau ei?
    :))))))))
    Am glumit.

    Ei sunt stânjenitor de albaştri! Chiar sunt frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  33. Fugi la nani, că mâine o să fii obosit.
    :)
    Pup, Ciocolatierule!

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu iti pazesc gandurile ! Hai ca a sunat bine !
    Paaaaaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  35. ce ma s-au sters postarile ??sau dc pana mea nu mai apar comentariile si unele bloguri nu mai merg:|

    RăspundețiȘtergere
  36. ahh...deci e o problema pe la mijloc. Bun, ca vroiam sa fac cuiva o remarca rautacioasa ca mi-a sters comentariile (P.S. nu ma refer la acest blog).

    RăspundețiȘtergere
  37. Blogspot a dat rateuri ieri, asa ca au disparut comentarii si n-am putut posta.
    Asta este, mergem inainte !

    RăspundețiȘtergere