miercuri, 4 mai 2011

Shakira si ciocolata

 Pe 7 mai, la Bucuresti, Shakira va avea concert. Inca se mai gasesc bilete la preturile de 280, 180 si 120 de lei. Nepotul meu de 1 an si 2 luni este fan Shakira. Singurul mod de a-l potoli 10 minute este sa-i pui un clip cu ea. Nu danseaza, asculta intr-o liniste totala, nu schiteaza niciun gest, are privire de lunetist. Timp de 10 minute iti poti vedea de viata, apoi se declanseaza urgia! Diva va avea conditii de lux cat va sta la Bucuresti: cabina va fi decorata cu mobilier de colectie, va exista si o canapea umpluta cu puf de gasca ( nu stim cate gasculite au donat puf ), iar de mancaruri ... nu zic nimic ca va enervati! Pot spune doar ca vor exista bomboane asortate, ciocolata neagra si prajituri de casa! Vreti sa dansati ca Shakira? Mancati bomboane asortate cu ciocolata neagra si prajituri de casa! 

26 de comentarii:

  1. "...are privire de lunetist."
    :)))))))
    Îmi imaginez mogâldeaţa privind fix ecranul. Excelent ai sugerat imaginea!!!
    Ciocolatierule, tu eşti scriitor?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea fi. Unul de succes.
    (Şi mie mi se spune la fel.)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Deocamdata raman la stadiul de ratat. Sa fii ratat...inseamna ca e ceva de capul tau. Deci nu e chiar asa rau ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, Shakira... Mda.
    Nu pot să comentez mai mult, că o să mă acuze lumea de lipsă de modestie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasă că te vindeci tu!
    Cum spuneam, crezi că-i după tine?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Banuiesc ca e vorba de o parte a corpului si asemanarea izbitoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Nu contează. Sau, acum contează mai puţin.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))))))
    Da, dacă vorbim de acum vreo 20 ani, dacă o faci pe Shakira mai înaltă cu vreo 15 cm, cu şoldurile mai puţin evazate dar popoul mai bombat, brunetă şi cu trăsături mai ascuţite. (La moacă nu semănăm, nici dacă-mi scot pionezele cu care îmi prind claia.)
    În rest...nicio deosebire!
    :)))))))))

    Nu, e vorba mai mult de alura corpului, de ţinuta şi postura lui, justificată şi de mobilitatea deosebită pe care o aveam la coloană, ceea ce permitea acelaşi model de arcuire şi cambrare... Eram asemănătoare prin atitudine şi certamente prin mişcare, prin dans - cu siguranţă. Chestie care a ţinut până acum câteva luni, când m-am îmbolnăvit.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasa ca te vindec eu cu ciocolata !
    Pup fata necajila !

    RăspundețiȘtergere
  10. Felul în care ai descris pe nepoţelul tău mi-a inspirat...de fapt, mi-a reamintit ceva din povestea mea. Am postat acum.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Mulţumesc. Îmi doresc să reuşeşti să mă vindeci.
    Pup şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tristetea aduce tristete...asa ca....trecem pe bucurie !

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar placea sa scriu despre Shakira. Dar pentru asta trebuie sa intru în detalii, ca sa fiu profesionist!

    RăspundețiȘtergere
  14. plm..ce rost are sa citesc cand ai asa poza:))))ma cam dor ochii:))

    RăspundețiȘtergere
  15. mamaaaaaaaaa invizibilule, cred ca ai o pasiune pentru posterioare....ai cautat mult poza?
    si daaaaaaaaaaaaa tocmai voiam sa ma plang: e concert cu shakira si eu nu ma duc!!!!!!!!!!!!:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    mi-ar fi placut, de curiozitate!!
    asta e comentariul meu, cu sau fara ciocolata, sa ai o zi mminunata!(de la o vreme asa m-am apucat de poezii, sa fie primavara de vina??

    RăspundețiȘtergere
  16. PS: si da, sunt de acord, tu-nu stiu cat ai putea fi de scriitor, Blue Freedom insa daaaaaaaaaaaa are toata aprobarea mea...ce-ar fi sa se apuce?:P

    RăspundețiȘtergere
  17. Acum stiu: cand am chef de o orgie, ca sa ma linistesc - am sa ascult Shakira. Sau... metoda nu merge decat la "urgie", nu si la "orgie"? :))

    RăspundețiȘtergere
  18. invizibilu .."ne-am facut damblaua"...si din cate stiu continuarea acestei fraze este la tine=))

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place cozonacul din comert numai cel cu cacao si numai impreuna cu ciocolata amaruie. Ce chestie... Am descoperit asta pentru ca ramasese cozonac din asta si nu stiam cu ce sa-l combin sa-l mananc si sa nu-l arunc. :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Copilu, te astept cand iti revine vederea!
    Juli, esti prea vesela pentru timpurile astea !
    Mircea, iti recomand ca blogul sa se numeasca Obsesii personale . :))
    Zaraza, prea multa ciocolata ! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ne-am facut damblaua...
    Nu tinem cu Steaua !

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu sunt sigura ca "pufuletii" au fost donati. Cred au fost confiscati sau luati contra vointei gasculitelor. Poor little things, they saw a pussycat.

    RăspundețiȘtergere
  23. Doar daca le place Shakira. LOL

    RăspundețiȘtergere