sâmbătă, 14 mai 2011

De unde vine pofta de ciocolata

Expertii britanici de la Roehampton University au aflat ca pofta oamenilor pentru dulciuri si carne vine din preistorie. Omul avea nevoie de multe calorii pentru supravietuire (stiti si voi ca era sumar imbracat, umbla in cracii goi si fara geaca cu puf de pinguin) si creierul ii transmitea sa se duca sa alerge caprioare, bizoni, porci mistreti, etc. De atunci ne-au ramas pitici pe creier care ne indeamna sa mancam prajituri, ciocolata si hamburgeri! Nu-i asa, fetelor, ca v-am dat o veste buna? Dati vina pe evolutie si pe strastrastrabunici. "Daca tataie era nebun si alerga dupa friptura de caprioara in sos de ciocolata, eu ce vina am? Mai bine te duci si-mi aduci niste baclavale decat sa ne certam si sa ramai si fara desertul de dupa desert!". Asa ca nu exagerati cu legumele daca nu vreti sa ajungeti una! 

26 de comentarii:

  1. citind postarea ta , m-a luat brusc foameaaaaaaaa!!!!!!!! dar tot pe legume raman!:P

    P.S.friptura de caprioara cu sos de visine e mai buna!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce putea sa manance un leu decat caprioara? :)
    Copilu a spart pusculita si e la dulciuri acum ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu o sa ies la cumparaturi azi sau maine ,si o sa imi iau o cutie de praline elvetiene fine! ;) plus "ïarba"(broccoli)!:)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. amu 'va las merg sa imi pregatesc niste salata de ierburi! ;)Copilu' pt. mine iei o ciucalata! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am sparto ma ..ca avea lacat si pusculita cu bani si aia cu dulciuri:))....

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand o sa inveti si tu ca trebuie sa cumperi un aparat de sudura ca lumea ? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa vi se urasca de mine , ca de mere padurete! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. baa tu de partea cui esti ma ?vrei sa sudez sa nu il mai deschid deloc :))sau sa il tai :-wsa il deschid si sa fiu ca in poza asta dupa ce mananc

    http://fl2.bascalie.org/files/content_pic/7/l_6016.jpg

    RăspundețiȘtergere
  9. lasa Copilu' , punem dinamita si tot deschidem pusculita aia!:))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-ar place un barbat ca ala leonesse =)))))))))))))))))sa il tii pe post de fotoliu:))

    RăspundețiȘtergere
  11. baa poate toti ajungem asa..dar uite ma ce burta are..asta e bun pe post de tava in club=))

    RăspundețiȘtergere
  12. nu mey , tricoul sau bluza e de vina ca e cu burta , nu el! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. =))5 deca..nu stiu ce inseamna dar oricum cred ca e ceva mare=))

    RăspundețiȘtergere
  14. LOL. Pe la ora 18 a fost un documentar despre ciocolata pe Discovery. Foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  15. invizibilu l-a facut:))

    RăspundețiȘtergere
  16. aaa..da ma pai stiu ...parca asa ii ziceam si la "10" cand jucam macao ..decar:-?sau Zecar ..hmm tot pe acolo este=))oSama=oBama...Zecar=Decar..intlegi tu=))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ia uite ca acu' m-am linistit. Ma simteam vinovata pentru poftele mele si mai ales pentru dependenta de ciocolata dar acum ca stiu ca vine din preistorie ...parca sunt mai linistita. Sa ai o duminica de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  18. mie-mi vine pofta de ciocolata cand manc usturoi cu ceapa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Copilu - Trotilu ...intelg ! :))
    Minoki , preistoria e de vina , clar !
    Eu Sunt , tu ai apucaturi foarte interesante !

    RăspundețiȘtergere