miercuri, 18 mai 2011

Gogosi cu ciocolata


Ingrediente:
- 500 g faina
- 150 ml lapte
- 50 g zahar
- 50 g unt
- 2 oua de la o gaina
- sare
- 200 g crema de ciocolata
- 1 cubulet drojdie de bere
- 1 pachet zahar vanilat
- zahar pudra
- ulei
Se pune faina intr-un vas. Se inmoaie drojdia de bere cu putin lapte si zahar. Faina se amesteca cu laptele, zaharul, untul, ouale batute, drojdia, sarea si zaharul vanilat. Aluatul se framanta bine. Pentru o buna framantare e bine sa va ganditi ca acolo ar fi capul soacrei. Se lasa o jumatate de ora intr-un loc cald ca sa creasca. Eu l-as lasa langa usa cuptorului deschis. E bine sa-l paziti ca sa nu creasca ca Fat-Frumos si sa dea afara din bloc. Apoi se mai framanta aluatul un pic si se intinde o foaie ( puteti folosi si batul cu care domoliti copiii ). Luati un pahar gol ( daca nu aveti pahar gol, il goliti pe gat inainte, betivilor! ) si taiati rondele. Intre 2 bucati de aluat puneti ciocolata si lipiti bine ( a nu se folosi super glue ). Apoi le puneti in tigaie in ulei incins. Dupa ce le scoateti le tavaliti prin zahar pudra. Daca nu ies bune...le puteti da vecinilor!

32 de comentarii:

  1. Aoleuuu, ce poftă mi-ai făcut!
    :)
    "( a nu se folosi super glue )" zice Ciocolatierul.
    ...nici Super Blue, adaug eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca se foloseste Super Blue trebuie si sampanie... si muzica romantica ... N-avem !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta a sunat frumos. Mi-a plăcut.
    Muah! Pup Ciocolatierul.
    :)
    (E bine câtă vreme nu-s bomboana de pe colivă.)

    RăspundețiȘtergere
  4. Întâi, că "bomboana de pe colivă" nu-i niciun compliment.
    Apoi, dacă raţionalizezi complimentele, pun embargou la pupici.
    Păi ce facem aici?!
    :))
    (de fapt, complimentele mă sânjenesc şi rareori ştiu cum să reacţionez la ele. Da' "ciocolata din gogoaşă" pare mai mult o glumă decât compliment.)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rau daca primesti , rau daca nu primesti !
    Pacat ca femeia nu vine pe lume si cu instructiuni de folosire . :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Te salut, Ciocolatierule!
    papa bun... mmmm
    Poza ta e buna pentru "miercurea fara cuvinte".
    Ar fi bine daca le-ai face si le-ai vinde... virtual, desigur!
    :)

    Ohooo.. uite-o si pe fata frumos colorata!
    Sarut'mana, domnitza cu "fitza"!
    :)
    Te atrage ciocolata ca nectarul florilor albinele.
    :)
    Te mutasi in Cairo?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut !
    O angajez pe Blue la PR !
    Ia gogosica , neamuleee !

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ciocolatierule,
    păi nu prea am fost obişnuită cu complimentele. Sau doar dacă "eşti proastă, fă, du-te dracu'" nu-i vreun compliment de care n-am aflat eu între timp.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))
    Nu vei face fata cererilor, cu un asemenea PR.
    Io si cu pr si fara pr as vrea o duzina de gogosi.
    mmm
    mi-ai facut pofta, dau o fuga pana la gogoasa-nfuriata sa-mi cumpar vreo doua...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :))
    Bună ziua, Andrei.
    Da, îmi place ciocolata. Şi Ciocolatierul e o gazdă plăcută.

    Păi, la Cairo am locuit de la început.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah! Păi ce să înţeleg? Când nu eşti tu asistent manager la mine la prăvălie sunt eu agent de PR la tine la gogoşerie?
    :))
    O să ne îmbogăţim lucrând unul la altul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ar trebui sa-mi dea comision gogoasa-nfuriata !
    Cel care vinde gogosi se numeste gogosar !

    RăspundețiȘtergere
  13. :))
    Şi cel care vinde minciunele?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ştiuuuuuu! Se numeşte "minciunist".

    RăspundețiȘtergere
  15. Cea care vinde gogosi se numeste gogonea !

    RăspundețiȘtergere
  16. Hmmm!
    Atunci cea care vinde droguri se numeşte "drogherie"???
    :)))))
    Văleu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am închis, nu mai vând nimic. Nici măcar gogoşi.
    :)
    Am fugit. Spor la treabă!
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. tocmai gogosi am mancat eu cand am venit de la antrenament..si erau si de la GOGOASA INFURIATA..iti dai seama ce infuriata era cand stia ca musc din ea=))

    RăspundețiȘtergere
  19. Blue e la coada la gogosi !
    Copilu , gand la gand !

    RăspundețiȘtergere
  20. E clar, le fac din prima pentru vecini :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai bine le dai direct ingredientele ca sa-si faca ei. Si daca nu ies bune , ti le aduc tie ! Deci ai gogosi si fara munca ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  22. imi plac gogosile ..asa ca stau la coada ..poate mai prind una :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Se mai gaseste si pentru tine una mica !

    RăspundețiȘtergere
  24. "- 2 oua de la o gaina"
    mie nu mi-a iesit ca au fost doua oua de la doua gaini :))

    RăspundețiȘtergere
  25. De la 2 gaini anonime, banuiesc . :)))

    RăspundețiȘtergere