miercuri, 11 mai 2011

Scroafa, calul, greierele, coniacul, 23 de femei, momboane si ciocolata!


E ziua google! Sa vedem ce mai cauta omuletii:
- ce inseamna cand visezi scroafa care fata
- banc cal coada iapa manz
- coniac pentru 150 de persoane
- otrava greieri
- youtube ne iubim ne iubim cu 23 femei
- reclame la momboane
Ce inseamna cand visezi scroafa care fata...S-ar putea sa-ti faca nevasta gemeni. Sau s-ar putea sa fie belsug in casa, zeci de pusculite purcelus pline! Banc cal coada iapa manz...Crapa-i-ar coada iepei cum a crapat ceapa-n patru! Coniac pentru 150 de persoane...Are nunta omul! Sau isi serbeaza divortul? Otrava greieri...Omul cauta otrava si ajunge la blogul cu ciocolata. Sau o fi suparata furnica si vrea sa-l asasineze pe vecinul greiere? Ii da o ciocolata cu otrava si prostovanul o haleste, ca doar e gratis! Youtube ne iubim ne iubim cu 23 de femei...Hopa, un obsedat sexual care e si manelist! Sunt multi prin tara noastra draga. 23 de femei vrea, asa ca ii urez sa aiba presiune! Reclama la momboane...Cred ca e vreun bebe, ca zice prea dulce momboane! 
La momboane cu voi!

75 de comentarii:

  1. Nu'ş ce-ai scris, dar înainte să citesc tre'i să-ţi spun: Mânca-ţi-aş tortul din imagine!
    :))
    Aşa a fost unul din torturile de la ziua mea. A trebuit să bat invitaţii cu lanţul ud ca să-i conving să halească din celelalte două (unul - diplomat cu fructe şi celălalt-cu ness) şi să-mi rămână mie ciocolata.
    După ce-au plecat dihăniile care-mi puseseră în pericol "avuţia", mi-am tăiat o felie de neam prost (foarte prost, chiar!) şi am savurat-o pe-ndelete.
    Oh, ce vremuri...
    :))
    Acu' citesc şi postarea.
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, dacă te mai iei de gemeni, te bag în povestea aia! Te avansez "naş", nah!
    :))
    "Sau isi serbeaza divortul? "
    Asta e memorabilă!
    E o expresie la fel de amuzantă precum "parastasul dansant".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai vin pe aici!

    Azi am mancat 4 ciocolati! hmm, sau ciocolate?

    Daca-mi iasa vre-un cos te pun sa mi-l storci! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma ia capul! in stadiul cu coasa ati ajuns?!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da. Din toate 3 felurile de tort. Aia completitudine gustativă!

    Nu LEO, nici vorbă de îngrăşat. Să spunem doar că asta ne menţine în tonus.
    :P

    Offtopic (cu scuzele cuvenite!),
    Mei, fraţilor, am nevoie de secretară!
    :))
    Râd eu, dar nu-i râsul meu.
    Pe blogul BlueFreedom am 1135 de postări la care tre'si să fac selecţie pentru cărţi. Pe celălalt blog am mai puţine, la vreo 100 cred. Pe stick, am şi acolo fo' 300... Mi s-au împupăzat ochii frunzărindu-le, ca să nu mai spuns că mă ia flama şi mă minunez şi eu de ceea ce eram capabilă să scriu.
    Şi uite aşa trece timpul... Nu'ş când le mai termin!
    :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce coasă? Aşa mare a crescut iarba?
    :P
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru o suma buna , gasesti secretara sau secretar !

    RăspundețiȘtergere
  8. "Secretar"?
    :))
    Cunoşti vreunul dispus şi disponibil?

    RăspundețiȘtergere
  9. "Preţul"?
    Seamănă cu afişele acela din Vestul Sălbatic, care încep cu "Wanted..." şi prezintă un portret şi preţul pus pe el.
    :))
    Matale de cv, interviu şi negociere ai auzit?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai spun de "proba de lucru", că s-ar putea interpreta.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca trec proba de lucru...imi dai mai multi bani sau o sa zici ca mi-a placut si mie ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, ai dreptate! Mai bine ne apucăm de lucru, direct. Ce să mai pierdem timpul cu probe.
    :)))))))))))

    Bre, voi mă provocaţi la greu şi eu râd de nu mai pot.
    Ştiţi, mie mi-e tare dragă limba română cu puzderia ei de înţelesuri şi posibilităţi! Păi, în care altă limbă te mai poţi juca aşa?

    RăspundețiȘtergere
  13. Invi,
    e o regulă de aur: nu se amestecă afacerile cu plăcerea.
    Dar, deh, de aia sunt reguli, ca să fie încălcate!
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca sarutul frantuzesc tot cu limba romanilor e mai bun . :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. :)))))
    Probabil. Eu nu prea vorbesc franceza, aşa că-i mai greu să fac comparaţie.

    (Îmi vine să cânt: "noi nu suntem normali, noi nu suntem normali, ura, drăguţa mea...")
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ia vorbeste tu in numele tau !
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. De vorbit, vorbesc în numele meu, de cântat cânt pentru noi.
    Bine, atunci adaug...

    "şi nici voi nu sunteţi normali, şi nici voi nu sunteţi normali..."
    E mai bine aşa?
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Acum il inteleg pe ala cu 23 de femei, macar una sa fie normala . :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. :P
    (urâciosule!)

    Ăla care caută "normalitatea" e naiv! Sau...fraier, depinde.
    Păi, ia gândeşte-te ce plictis ar îndura.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. O sa te dea astia afara cu articolul c - neglijarea pacientilor pentru o bucatica de tort de ciocolata. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. :))
    N-au ei sânge-n stilou să facă asta! Că se taie singuri de la raţia de ciocolată. Pe viaţă.

    RăspundețiȘtergere
  22. In somn esti la fel de acidulata? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt acidulată doar când sunt provocată. Altfel, sunt blândă şi inofensivă. Parol.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  24. ia , vedeti cum faceti, numa' cand vin sa nu va gasesc cu gastrita sau ulcer la stomac! :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Degeaba vii , tortul l-a gatat alde Blue !
    Blanda si nevinovata si sexoasa si degraba varsatoare de cacao ... Blue !

    RăspundețiȘtergere
  26. Invi,
    să nu spui că te-a supărat dialogul nostru?
    Păi, mai devreme erai gata de proba de lucru şi acum mă priveşti ca pe sifon???
    :))
    Bre, eu chiar glumesc.
    Dacă vrei o leacă de aciditate, vezi schimbul de comentarii cu Anonimul, de pe blogul meu.
    Da' am scuze, că am fost provocată de ironia lui. Fină, e adevărat, dar sesizabilă.

    RăspundețiȘtergere
  27. (Cre'că vrea să mă antreneze ca să rezist criticilor. Asta dacă mai termin "alicăriile" alea vreodată!)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Am sarit sa te apar de anonim...sau nu ...nu mai stiu !

    RăspundețiȘtergere
  29. Ţi-am răspuns.
    S-a ajuns deja la: "scapă cine poate".
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  30. Bre, mă dor fălcile de cât am râs!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Rasul ingrasa , o sa rupi arcurile de la pat !

    RăspundețiȘtergere
  32. :))
    Lasă, mai bine să râd decât să umblu cu flaconul de somnifere în poşetă şi cu gânduri macabre în tărtăcuţă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Mai ales ca ofer ras compensat !:))))

    RăspundețiȘtergere
  34. Ras sau râs??
    :P

    Tu ai fi bun de asistent manager.
    Vezi, nici măcar nu te-am angajat şi te-am şi avansat!
    :))
    Glumesc,da?!

    RăspundețiȘtergere
  35. Vreau sa fiu managerul tau .
    Sa-ti iei zacuska la timp !

    RăspundețiȘtergere
  36. Se putea! Gata, te şi văzuşi "deasupra". Ierarhic, vorbind.
    :)))))))))
    Păi, de la secretar la manager...?!
    Da' de o asociere, fie ea şi în participaţie, ce părere ai?

    RăspundețiȘtergere
  37. (începe să semene a peţit în loc de negociere)
    :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  38. (Sper să ajungem cândva să ne cunoaştem şi atunci vei vedea că sunt un om aproape lipsit de răutate. Tot ceea ce spun e fără urmă de agesivitate.
    E doar un joc al inteligenţei şi umorului.
    Şi mi-ar plăcea să ţii cont de faptul nu există nicio motivaţie sau justificare ca să fiu ironică sau sarcastică faţă de cei cu care vorbesc pe aici. Doar că, lipsind mijloacele paraverbale şi nonverbale, cuvintele scrise pot fi percepute ca deranjante.
    Glumele pe care le fac cu voi sunt cu simpatie, tandre chiar, tonul e blând, iar mimica e ca a unui copil de pripas, pe care e imposibil să te superi.
    Şi aşa-s cu toată lumea, în sensul că rareori şi doar în situaţii grave, sar la gâtul cuiva. Dar atunci este evidentă diferenţa. Pe cât de calmă şi blândă sunt altfel, pe atât de distructivă pot fi în situaţiile în care se impune.)

    RăspundețiȘtergere
  39. Deci tot tu mi-ai taiat o ora lumina !

    RăspundețiȘtergere
  40. :))))))))))
    Cu bomfaieru', ca Fane!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  41. Credeam că te-am supărat şi deja mă întristasem. De aia am scris toată polologhia de mai sus.
    Da' lasă că e binevenită! Pentru că acesta e adevărul.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Cum?
    Bâzâiala lui contra bomfaierului lui Fane??
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  43. A 2-a ta facultate este de sculer matriter !

    RăspundețiȘtergere
  44. :))
    "sculer-matriţer"???
    Nu, aia-i a treia. A doua e de "şefi de gară, doi ridică şi el cară".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Doi iti ridica tortul si tu-l indesi in burtica!

    RăspundețiȘtergere
  46. :P
    Îl împart cu voi, bre!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Stiu eu o imparteala corecta.
    Una tie , una mie ...
    Doua tie , una, doua mie ...
    Trei tie , una , doua , trei mie !

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce progresie e asta?
    1-1
    2-1,2,
    3-1,2,3
    :)
    Seamănă cu Şirul lui Fibonacci (fiecare termen din şir e dat de suma celor două precedente), dar nu-s f sigură.
    1,1,2,3,5,8...

    RăspundețiȘtergere
  49. E sirul lui Puiu Calinescu din BD ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  50. Ia vezi matale să nu te trezeşti că primeşti 3,14 din felia de tort.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  51. Nu ma provoca cu litera "pi" ca iese rau !

    RăspundețiȘtergere
  52. îl chem pe plutonier Căpşună, mintenaş.
    :P
    Eh, eu mă cam retrag la nani.
    Pup, Ciocolatierule.
    Noapte bună.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  53. Nu te provoc, că cine ştie la ce formule trigonometrice mai ajungem, de revoluţionăm domeniul.
    Başca că eu sunt cam tufă la trigonometrie.
    :P
    Fug acum.
    Pupisicescovici!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  54. (da' te-ai lăsa provocat? În trigonometrii să ne războim...)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  55. Sa-ti calculez cosinusul iubirii !
    Treci la nani !

    RăspundețiȘtergere
  56. eh , daca mai aveati rabdare un pic , apaream si eu...si faceam derivate! :))))))))))))))))):P

    RăspundețiȘtergere
  57. :))
    Mi-a plăcut exprimarea asta cu cosinusul iubirii.
    Era cât pe ce să te întreb "da' de calcule când te apuci?", da' iar îmi reproşai că te provoc.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  58. off topic : buna, te`ar interesa un schimb de linkuri? eu te`am adaugat deja
    adresa mea este http://douakg.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  59. Leo , tu mai lipseai din ecuatie ! :)) Blue , nu e dezlegare la trigonometrie inca ! Cherry , hai sa te trec la blogroll ca sa nu zici ca sunt om rau, dar trebuie sa-mi promiti ca nu te mai iei de barbati. :)

    RăspundețiȘtergere
  60. :))
    Văleu, eu doar glumeam!
    (Şi te testam. Puţin, cât să văd capacitatea de a rezista factorilor perturbatori.)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  61. ms mult >:D< si nu ma mai iau:-"

    RăspundețiȘtergere
  62. Offf, s-a rotunjit colţu' de cât l-am fecventat.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  63. A mai ramas carcera ca ultima solutie !

    RăspundețiȘtergere
  64. Aşa grav e? Şi cine mă păzeşte?
    :))))
    Gata, mă cuminţesc!

    RăspundețiȘtergere
  65. Te pazeste camasa de forta . Care va fi blue !

    RăspundețiȘtergere
  66. Pup, Ciocolatierule.
    Take care!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere