marți, 10 mai 2011

Sa mancam inteligent ciocolata

Azi va spun cum sa mancati ciocolata inteligent. Nu e bine sa sariti pe ciocolata de cum o vedeti! Luati un fruct care va place ( banana, capsuna , etc ) si-l dati prin sirop de ciocolata. Nu il inecati in sirop asa cum ati dori ci doar il treceti tangential pe langa oala sau ligheanul cu sirop. Asa va satisfaceti nevoia de ciocolata si nici miliarde de calorii nu se vor depune pe voi. O alta varianta este sa va preparati ciocolata calda si sa o puneti la congelator, asa reusiti sa aveti si inghetata! Renumitul ciocolatier japonez, Kakao Furseku, a spus in celebra lui carte - Cum sa omori placinta fara sa lasi in viata celulita - ca vointa invinge dorinta. Acestea fiind spuse...va doresc sa va inghete inghetata!

63 de comentarii:

  1. :)) Pai ori mananci ciocolata, ori nu mai mananci? Ce-i asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. E buna ciocolata, chiar daca o manânci ca hap-sânul!! As vrea sa te vad ca faci o dizertatie despre ... Ciocolax, îsi mai aduce aminte cineva de chestia asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. CLM, cumpara cartea lui Kakao Furseku !
    Dan, lasa sanii in pace !

    RăspundețiȘtergere
  4. imi ia 35 de minute sa mananc inghetata din poza!

    RăspundețiȘtergere
  5. te sinucid!!!norocul tau ca am papat cioco de dimi si maine pap inghe! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. eu bat recordul , imi ia o ora ,asa, pana reusesc sa pap inghetata aia! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. viteza melcului turbat! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-ti ajunge soarecele de ieri , acum vrei si un melc . :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cre'că v-antrenaţi din greu ca să păpaţi amărâta aia de cupă într-o oră!
    Sau...vorbim despre altceva şi eu, ca de obicei, mă prind mai greu.
    :))

    Ciocolata să fie fierbinte şi fructele reci.
    (deja imaginaţia mea a luat-o razna... Mai bine tac!)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu?????
    :)))))))))
    Citeşte titlul postării tale şi explică unde e prostia la care mă gândesc eu?

    RăspundețiȘtergere
  11. ti sa urcat la cap ciocolata..nu mai gandesti ):))ori esti beat ca vacaroiu :|

    RăspundețiȘtergere
  12. Imaginează-ţi cum ies aburii când atingi căpşuna rece de ciocolata fierbinte!
    Şi ce amestec de gusturi rafinate, potenţate de contrastul de temperatură.
    Gândeşte-te la parfumul ciocolatei fierbinte şi cel proaspăt de căpşună...

    Cred că altcineva se gândea la prostii.
    La dureri de dinţi, eventual, că nu-i tocmai "sănătos" la smalţ aşa un mare contrast, deh.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place postarea asta, mai ales numele ciocolatierului japonez si a cartii lui. Numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu cine?
    :))
    Pardon, care "noi"?
    Nu, nici acum nu mi-a ieşit. Reformulez:
    Cu care "voi"?
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ia ascultă, de ce ne faci program de somn?!
    Şi ne şi nominalizezi cu pronumele "voi"!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Lipsa somnului dauneaza grav sanatatii !
    Uite , anonima a inteles foarte bine postarea.
    Baga si tu la cutiuta muzicraniana . :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Azi nu "ştim" de glumă?
    Trecem direct la chestiunile serioase?
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. "vointa invinge dorinta"...imi dau seama ca vointa mea este la cote minime :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Pandhi , baga ciocolata in seif !
    Blue , nu ma mai inteleg cu tine . :))

    RăspundețiȘtergere
  20. aveti nevoie de un ambasador!?:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Mooaaaama, lighene de ciocolata sa curga in valuri!!!! Yeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  22. Leo , pe tine te alegem paznic la ambasada . :)))
    Sa nu te ineci , Minoki !

    RăspundețiȘtergere
  23. asa infricosator arat!?:)))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. Leii pazesc ambasada , am zis !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Vrei să ne "înţelegem"?
    Păi cum s-o facem dacă eu tăvălesc căpşunile reci în ciocolată fierbinte şi tu mă trimiţi la culcare?
    Spune tu, Leo, asta-i dreptate?! Vrea să le pape el pe toate.
    :((

    Gata, tac. Merg să mă pregătesc de culcare.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  26. Egoism pur! :)))))))))Blue,e devreme ...sau tu ai program de bebe!?:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu, dar sunt copil ascultător.
    :)
    De fapt, îmi vine maşina care mă duce acasă şi de acasă nu prea intru pe net.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Aoleoooo, in timpul programului stai pe net !

    RăspundețiȘtergere
  29. Nesimtire curata!:)))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  30. la somn cu ...ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Ai incercat sa ne pacalesti!
    Nu vad capsunile in poza!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca am sa mananc popcorn un timp, in loc de cioco. Fiindca respectiva cere sa fie halita cu o inteligenta si o finete care nu-mi sta deloc in fire. Oricum, mi-a facut placere, si cand mi se face pofta din nou, da' rau de tot, revin. Numai bine la toti, you rock, bye-bye:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Păi...cum să nu stau pe net, dacă programele cu care operez sunt pe un server extern?
    :))
    După ce că am făcut un efort să intru şi de acasă, ce-mi văd ochii pe aici?
    Numai reproşuri şi învinuiri.
    Ţţţţţţ!
    O să vă răcesc ciocolata şi să vă înfierbânt căpşunile!
    (nu mi-a ieşit nici asta, nu Ciocolatierule? Iar am dat-o-n bălării!)

    Bine, mă cuminţesc ca o stareţă de mănăstire.

    RăspundețiȘtergere
  34. buey, ma lesi! nici tu nu crezi ce scrii! :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  35. Da' ce, tre'i să cred eu?
    Important e că face impresie!
    :)))))))))
    (am glumit!)

    RăspundețiȘtergere
  36. Asta-i acum!
    Pe care parte? Sau...măcar atât avem voie să alegem singuri.

    Am priceput, Invizibilule.
    :)
    Să fiţi cuminţi şi să nu bruscaţi comenzile la pc.
    Somn uşor.

    RăspundețiȘtergere
  37. eu dorm in tot patul , nu ai loc de mine!!! :))))))))))) nici in pat la somn nu sunt modesta !:))))):P
    hai somn usor! pup Cioco,Blue ,Copilu',Eusunt ,noapte buna! vise permise! ;)

    RăspundețiȘtergere
  38. Blue e buna de grevista , are o gurita...taca taca taca tot timpul !
    Somn lin pralin !

    RăspundețiȘtergere
  39. Ciocolatierule, am citit ce a scris ultimul anonim şi mi-am amintit de cartea Târfa zeilor.
    Se pare că aşa tratăm noi ciocolata. Pe care eu o iubesc.
    Şi acum sunt nervoasă.

    RăspundețiȘtergere
  40. De la nervi ti se increteste parul . ;))

    RăspundețiȘtergere
  41. apropo de cuvantul TARFA, imi place urmatorul context in care e spus: "...cand simti ca respiratia i se taie si puterile nu il mai tin se opri.Calcand apa se inalta deasupra valurilor si cu pumnul strans urla catre luna,care parea acum scaldata in sange:
    -TARFA!TARFA!

    ...din luna incepura sa cada lilieci..."

    nu stiu sa explic exact ce imi place asa mult , personajul fiind un vampir ....

    RăspundețiȘtergere
  42. Blue, dai cu psihologeala....:)sa vad ce spui ca sunt curioasa ...:)

    RăspundețiȘtergere
  43. tre' sa mananc mai multa ciocolata!?:)))

    RăspundețiȘtergere
  44. Somnoroase pasarele,
    pe la cuiburi se aduna,
    se ascund in ramurele,
    noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  45. Te incondeiaza ea , n-avea grija !
    Noapte buna , TuEsti !

    RăspundețiȘtergere
  46. Neaţa!

    Leo, doar tu poţi să ştii ce conexiuni face mintea ta... Fragmentul e frumos scris, oricum, însă numai tu ai cunoştinţă de ce rezonezi la el.
    :)
    Dpmdv, "târ-fă"e un cuvânt cu energie joasă şi sună ca un îndemn la "a face târâre". E un cuvânt misogin, fiindcă varianta masculină este rar folosită. Clar, îmi displace!

    Dintre cuvintele de gen, cel mai mult îmi place "senzual(ă)", adică o persoană care simte intens, care are simţurile vii, treze. E un cuvânt cu energie medie care îşi coboară sau urcă vibraţia, în funcţie de contextul în care-l foloseşti, la fel cum atributul senzualităţii poate varia între penibil - prin vulgaritate, de ex. şi incitant.

    PS. Aseară, la duş, am folosit un săpun cu aromă de căpşuni. Când l-am luat din suport, m-a bufnit râsul.
    :))
    Ce ţi-e şi cu coincidenţele astea!!

    RăspundețiȘtergere
  47. Blue, cred ca imi place cuvantul in acest context deoarece aici exprima ceva mai complex decat aparentele, TARFA= e iubire ,dragoste pentru astrul care ii confera puterea nemuriri prin lumina ei,e singurul astru care il poate vedea ca pamantean pe cer ,e singurul care il insoteste in noapte si il vegheaza de sus,tanjind sa vada soarele, damnat pe viata cu darul nemuriri plateste scump acest dar prin crime atroce seducand femei in special,insa in acelasi timp uraste ca trebuie sa ucida spre asi satisface setea de sange ,samburele de constiinta de divinitate din el totusi il face sa constientizeze ca e gresit dar totusi ii face placere sa ucida pentru el sangele inseamna nemurire , de aici si furia si neputinta cu care se adreseaza astrului ;

    RăspundețiȘtergere
  48. nu am ajuns sa dau toata explicatia la ce inteleg eu prin acest cuvant in acest context , nu vreau sa imi puna Ciocolatierul pielea in bat! :))))))))))))))))))))))) scuze daca am transformat in cenaclu! :D

    RăspundețiȘtergere
  49. *am mancat multi de "i", inca nu am papat micul dejun :P

    RăspundețiȘtergere
  50. Interesanta chestia cu fructele si siropul de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  51. Dragă Leo,
    e întocmai cum îţi spuneam. Pentru mine, e doar un fragment, e ceva scos din context şi care nu-mi spune mare lucru. Sau, dacă spune, e ceva asociat cu experienţa mea.
    Pentru tine, care ai citit mai mult decât fragmentul cu pricina, conexiunile, înţelesul, perspectiva...sunt cu totul altele.
    (App, tu ce crezi, există vampiri?)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  52. da, vampiri energetici :))), restul de alta natura ,inca nu am intalnit! :P

    RăspundețiȘtergere
  53. Înfulecători de sentimente?
    :))
    Mda. Ideea întăreşte cumva ipoteza egregorilor, din câte observ.

    RăspundețiȘtergere
  54. Taci, că poate te tăvălim prin emoţii şi vin ăia la tine.
    :))

    RăspundețiȘtergere