marți, 3 mai 2011

Fursecuri cu ciocolata



Nu va arat cum se fac fursecurile de ciocolata. Va arat cum se mananca! Vizionare placuta si sa mai treceti prin bucatarie din cand in cand!

85 de comentarii:

  1. culmea ca la mine fursecurile dau cu mopu si cu matura prin curte =))...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. azi, doar ne amagesti cu fursecuri..... rusinica! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu: Ce-i aici, salon de dezintoxicare pentru ciocodependenţi?
    Observ turtiţe dulci, fursecuri şi... CIOCOLATA MEA UNDE EEEEE?

    :))))))))))
    Acu ar trebui să-ţi văd figura... Ce-o exprima ea, oare?
    Uluială? (Unde-am greşit?)
    Teamă? (e în stare să mă halească pe mine în loc de ciocolată!)
    Enervare? (ei, asta-i acum!)
    Revelaţie! (Ah, Blue, tu erai! Şezi, ca Pufoşenia. Până mâine-ţi trece.)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Copilu , tu esti din alt film . :)))
    Leo , nimic nu-ti mai place , gura nu-ti mai tace !

    RăspundețiȘtergere
  5. Blue , iar nu ti-au dat compensate ?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce, crezi că scapi aşa ieftin?
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Doar dacă dansezi tu pe muzica lui.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. auzi , dar tu de unde stii cat de bine dansez eu ?!!!!! m-ai vazut ca sa stii daca dansez bine ?!!!! sau ai si tu viziuni cu mine dansand?!:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te fofila, că-i exclus să-ţi meargă. Mai ales după şmecheria cu "compensatele".
    Ce tot pasezi pisica la Leoaică?
    :)))
    Sigur că Leo dansează super!
    Toate felinele sunt dansatoare talentate.

    RăspundețiȘtergere
  10. :))
    Asta ţi-a ieşit!
    Hihihi! Ai scăpat de pedeapsa de la şeptic.
    :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Blue, cred ca am gasit cum il facem pe Invizibil sa nu se mai fofileze: aducem doi ogari de vanatoare! :)))))))) sa-l vezi atunci! :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi de ce?
    Lasă-l, bre, că s-a inventat "vorba dulce". Doar n-o să stresăm omul.
    Îl luăm pe sus, direct, dacă ne supără. Dar, măcar, e nestresat.
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, dar...paşnică!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  14. mai bine il imbatam!ASA SE LASA PRINS DE BUNA VOIE!:)))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. M-ai făcut curioasă: tare aş vrea să-ţi văd figura. Nu reuşesc deloc să asociez felul în care te exprimi cu vreo mutriţă din arsenalul de imagini din mintea mea.
    Hai, pune-ţi poza , să te vedem şi noi.
    (Sau, "şi eu", că poate restul te-au văzut deja.)

    RăspundețiȘtergere
  16. Neah, să profităm de lipsa lui de discernământ?
    Acu' ne ies vorbe! Cine ştie ce substantiv incriminatoriu găseşte să-i ataşeze numele propriu Bleo.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Blue , ii tragem o mama de bataie la omu ' asta?! ia uite si tu ce misto face de noi!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ok. Dacă nu vrei să te vedem, e treaba ta. Dar părerea mea e că rişti mai mult dându-ne nouă libertatea de a ne imagina mutrişoara ta!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Lasă-l bre, că se altoieşte singurel.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu. Adevărul gol-goluţ.
    Ne obligi să ne imaginăm, iar imaginarul e mare pezevenghi!

    RăspundețiȘtergere
  21. eu mi-l imaginez cum ar arata obrazul lui cu urma manutei cu degetele mele !:)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  22. Mecanismul e simplu: orice anticipare bazată pe imaginar are şanse să reprezinte mai mult pe cel care-şi imaginează, decât pe subiectul imaginat.
    :)
    Cam aşa funcţionează: ne construim un model, ne formăm nişte aşteptări şi...
    Eu, de exemplu, sunt foarte romantică şi rişti să te supraevaluez în imaginar.

    RăspundețiȘtergere
  23. Uite, Leo deja te-a "reprezentat".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Degeaba zâmbeşti, Leo, că de regulă aşa se întâmplă când ai prea puţine informaţii. Foloseşti rezervele din memorie şi construieşti după o corelaţie destul de vagă dintre exprimare- respectiv personalitate şi posibilele trăsături fizice asociate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ca sa va linistiti , din punct de vedere al frmusetii sunt de nota 5,2 .
    Cu toate astea , am umblat numai cu fete frumoase .
    Acum o las pe Blue sa-mi faca portretul de psihopat !

    RăspundețiȘtergere
  26. Bre, aveam nevoie să-ţi văd mutriţa ca să o asociez cu poantele pe care le scoţi. Era pentru mine, un fel de nevoie de a cunoaşte chipul celui cu care discut, n-aveam de gând să te scot la un concurs de frumuseţe!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  27. ai avut emotii cand ai scris , ai mancat un " u" :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ciocolatierule , azi nu stiu cu ce ai gresit , dar azi esti mancat cu noi doua !:)))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  29. Hai că l-am încolţit, bietul om! Voiam doar să înţeleagă că e fără legătură cu psihologia inversă.
    Face cum doreşte, dar s-ar putea să rişte mai mult aşa.
    Şi gata, eu am tăcut pe tema asta!

    RăspundețiȘtergere
  30. gata , uite facem pace! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. eu sunt cuminte! >:0<

    RăspundețiȘtergere
  32. Dap, deşi nici n-a fost război.
    Am dorit să-şi dea seama că în acest caz se confundă psihologia inversă cu altceva.
    Am cerut să-l văz acum, pentru că e un "prag" pentru mine. Doar vorbim de atâta vreme şi n-am spus ni'ca până azi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  33. ...şi l-am pus pe fugăăăă!
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  34. Vin la Blue să-ţi deie un pup, că prea eşti dulce!
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  35. Ati auzit voi ca lupa mareste !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  36. daaaaaaaa:))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  37. hai , pup uratule si nesuferitule! :))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  38. Bre, relaxează-te!
    :))
    Voiam să-ţi văd figura, nu bustul, torsul, gambele sau...să-mi dai vreo listă cu dimensiunile matale.
    :))))))))))
    Eu am închis subiectul.

    RăspundețiȘtergere
  39. ar fi culmea să fii femeie!
    Acu' chiar că nu mă mai joc!
    :(

    RăspundețiȘtergere
  40. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) ah , nu vrei sa stii ce gandesc :))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu e vorba decât că m-ar fi întristat faptul că ai fi minţit.

    RăspundețiȘtergere
  42. :))))))))
    Auzi? Ce-ar fi să-ţi faci autoportretul, în scris.

    RăspundețiȘtergere
  43. na hai , gata , mai am jumate felie de tort de ciocolata in frigider, hai ca o impartim toti trei! :* :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Frumusete - 5.2
    Inteligenta - un pic mai mult
    Umor - un pic si mai mult

    RăspundețiȘtergere
  45. dupa ce ne manjim cu cioco pe fata , o sa avem toti trei la frumusete impreuna : -1 !:))

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce frumos imparte felia , in 3 ca sa nu se inece cu o bucata . :))

    RăspundețiȘtergere
  47. ...şi un 3 la autoportret, de la Blue!
    Alioooo, să-ţi reprezinţi matale un om după datele astea.
    :)))))))))
    Plus că, de ce pălăria lui Berlioz crezi că frecăm noi blogul acesta zilnic?
    Au nu pentru mintea ta frumoasă, umorul deosebit şi sufletul luminos care se întrevede din cuvinte?

    RăspundețiȘtergere
  48. lasa ca ii facem un grafic dupa cele descrise de el , eu aduc un pic de tencuiala si culoare , Blue vii cu emotile si vedem noi ce iese ....:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  49. Palaria e de la Mageanu sau de la Stanculescu ?

    RăspundețiȘtergere
  50. :))))))))
    E de la Berlioz. Dacă n-are firmă, îl împroprietărim noi acum cu una.

    RăspundețiȘtergere
  51. Leo, sa nu te tencuim noi ca pe Ana !

    RăspundețiȘtergere
  52. nici o sansa!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  53. Bre, dar fără opoziţie nu se poate în "cartierul" acesta?
    :))
    Ia potoliţi-vă cu tencuielile, că-s de prisos!

    Eu am impresia că Ciocolatierul e cel care mere pe psihologia inversă. Vrea să-şi subestimeze imaginea în faţa noastră, ca să aibă parte de "wow" atunci când se arată.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  54. Daca obtin un "se putea si mai rau" sunt multumit . :))

    RăspundețiȘtergere
  55. ce ii mai place sa faca pe misteriosul! :))

    RăspundețiȘtergere
  56. Adică...ne manipulezi?
    Adică..."braconezi" puncte de la sufleţel ca să le atribui fizicului?
    Ruşinică!

    RăspundețiȘtergere
  57. Nu o scot la capat cu voi , matelor !
    Ps. Mat care face miau , ca sa nu cream confuzie . :)))

    RăspundețiȘtergere
  58. :))
    Daaaaa...şi noi te iubim pe tine!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  59. de fapt, asta urmarea! :)))

    RăspundețiȘtergere
  60. Cum zicea Mircea Radu ... iubiti-ma mult!

    RăspundețiȘtergere
  61. :))
    Asta are voie, Leo!
    E inutil s-o urmărească, că oricum se petrece. Şi să vrea să nu-l iubim, e fără scăpare.
    :))))))))
    Iote, da' ce-i după el?!

    RăspundețiȘtergere
  62. Si totul a plecat de la un fursec !

    RăspundețiȘtergere
  63. fug ,leoaica tre' sa isi faca siesta .... ó seara placuta in continuare ...poate ne auzim mai tarziu ... pio! :)

    RăspundețiȘtergere
  64. apropo de fursec ...poate nu imi opriti si mie o bucatica ...ca fac urat : Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr! :P

    RăspundețiȘtergere
  65. Blue ascunde fursecurile ! Paaaaaaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  66. Da, ascund câteva în buzunar ca să i le pasez lui Leo pe sub mână, ca marfa de contrabandă.
    :))))
    Pup, Leo!

    Păi la câtă ciocolată ai distribuit, mai aveam de ales? Era musai să te iubim.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  67. da ma stiu din alt film :)) ...eu amenint planeta in Ice Age :))adica eu sunt nevastuica aia:))

    RăspundețiȘtergere
  68. Poate afla Obama de tine si trimite o echipa sa te reduca la absurd . :))

    RăspundețiȘtergere
  69. :)))))))))))
    Ce simpatic e clipul!
    N-am mai dat demult prin bucatarie, dar ... ma simt "acasa" :)
    Pupici cu soare de primavara ciocolatierule!

    RăspundețiȘtergere
  70. Daca nu intri in bucatarie e semn de fericire , inseamna ca se ocupa un crestin care te iubeste de asta. :))

    RăspundețiȘtergere