sâmbătă, 28 mai 2011

Funny ciocolata

                         


                                       


                                     


                                        
A fost sambata fara cuvinte, dar cu ciocolata! :)

20 de comentarii:

  1. Am uitat ca nimic nu-ti place pana la capat . :))

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am ajuns la niciun capăt, deci niciunul din noi nu poate face astfel de afirmaţii despre mine. Adică, nimeni nu poate spune ce-mi place şi ce nu la momentul acesta.

    Şi nu schimba subiectul! Era vorba de "cum"...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. PS. Sunt impresdionată. Tu chiar ai ştiut vreodată despre mine ceea ce ai scris mai sus, ca să poţi să "uiţi"?
    :))))
    Ce alte lucruri mai ştii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu era semn de intrebare acolo, dar nu esti atenta .
    Si de cand va intreb eu pe voi cum sa va amuz?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Erată: impresionată
    (deh, tastatura de acasă şi paharul de vin pe care l-am băut mă fac să am probleme de editare pentru care îmi cer scuze.)

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu ca esti simpatica si ca in 10 minute incepe finala ligii campionilor !
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am observat foarte bine: era o exclamaţie. Dar m-am jucat cu adverbul "cum", provocându-te.
    :)
    De acord, e o întrebare grea. Nici eu nu prea ştiu "cum" ar fi mai potrivit de răspuns la ea. Să vedem...
    1. Ne amuzi construind poveşti neobişnuite de ciocolată.
    2. Ne amuzi prin originalitatea postărilor tale.
    3. Ne amuzi cu umorul tău inedit.
    ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Fugi la meci!
    Aşa ceva nu se ratează. Cu cine ţii?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. (îmi spui în pauză!)
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu Barcelona !!!!
    Multumesc pentru laude !!!!!
    Pauza 2 ore !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai, Barcelona!
    Corect! Pauză de meci.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  12. noroc ca au castigat...cred :)
    am auzit stirea asa in trecere...
    tu ciocolatierule...de la un timp...chiar amuzant...esti foarte serios...
    am trecut sa te salut...duminica frumoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cei mai seriosi sunt oameni care fac umor.
    Si cei mai tristi . :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fara ciocolata, dar foarte bune:
    http://www.latoro.com/721-desktop-wallpapers-candied-fruit-jelly.htm
    Le mananci cu gura dar mai ales cu ochii.
    Cred ca ciocolata sta mai prost decat jeleurile de tipul asta la capitolul vizual.
    E un fel de privighetoare a gustului, pe cand jeleurile sunt pasarea paradisului:)
    Ciudat cum o perioada mi-e pofta de ciocolata, apoi de popcorn, si acum de jeleuri.
    Numai bine, noroc si bucurii, Invizibilule, tie si si la toti:) Nu te teme, daca esti fericit n-o sa-ti pierzi simtul umorului:)

    RăspundețiȘtergere