marți, 31 mai 2011

Naomi Campbell s-a suparat pe ciocolata Cadbury


Naomi Campbell s-a suparat pe compania Cadbury pentru ca o compara cu ciocolata Dairy Milk Bliss. Au deranjat-o afisele in care apare alaturi de ciocolata si de sloganul "Uitati de Naomi, exista o noua diva in oras". Cum au fost atat de fraieri Cadbury, nu pot sa stiu. Naomi va castiga clar procesul. Prostia se plateste. Scandalul vine la o saptamana dupa ce un cercetator, Satoshi Kanazawa, a "demonstrat" ca femeile de culoare sunt mai putin atractive decat cele din alte rase. Cadbury a anuntat ca a retras afisele cu Naomi, dar va trebui sa pregateasca punguta cu 2 bani ca sa plateasca daune!

26 de comentarii:

  1. Poate ca au sperat sa se faca mai cunoscuti in urma unui proces mediatizat...
    Daca ar fi sa aleg, eu as alege Naomi. :)) Macar nu a jignit ciocolata...

    RăspundețiȘtergere
  2. E slaba , deci nu mananca cata ciocolata trebuie, deci jigneste ciocolata ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ciocolata nu e bine să te pui.
    Cine ştie ce-o să urmeze?!
    :)
    Adevărul este că gestul celor de la Cadbury e unul urât. Şi dovadă de imaginaţie limitată.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca n-au auzit de geniul meu !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Se vede treaba că n-au auzit.
    Dar mă angajezi pe mine la PR şi se rezolvă!
    :P
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    O să te cunoască tot mapamondul ca pe un cal breaz.
    (am glumit!)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu tine PR o sa auda si eschimosii de mine !

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Asta ar trebui să fie de bine, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca da , mai ales daca vor numi o strda dupa numele meu. Sau un bulevard! Bulevardul invizibil !
    Chiar merge la eschimosi !

    RăspundețiȘtergere
  10. Da. Şi să-ţi facă şi o statuie de gheaţă, "invizibilul - bust călare".

    (Mmmm, brusc mi s-a făcut poftă de îngheţată. Cu zmeură şi frişcă...)

    RăspundețiȘtergere
  11. Prea multi cai in comentariile tale !
    Fugi la inghetatorie !

    RăspundețiȘtergere
  12. :))
    De la ultimul Inorog mi se trage.

    Nu fug nicăieri. Bag mâna la corason şi scot câteva cuburi de gheaţă, le amestec cu suc de zmeură şi gata "îngheţata".
    Ai uitat că umblu cu congelatorul în cutia toracică?
    :))
    Deşi...ciudat! Azi se cam înfierbântase. A recunoscut ceva, ca o amintire dragă şi familiară.

    RăspundețiȘtergere
  13. Azi, da.
    :)
    De fapt, acum am nervi.
    Am pe hard o grămadă de texte pe care le-am încriptat şi pe care acum nu ma reuşesc să le accesez. Tot ce am scris din 2007 până-n 2009.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Tu, Invizibilule, nu mai râde! Că eu îs chiar furioasă, bre!
    :)
    Urâciosule. Bine că râzi tu de supărarea omului...
    (Am pus botic. Unul cât o trompă de elefant, nah!)

    RăspundețiȘtergere
  15. Trebuia sa le pui pe stick si sa le ascunzi in cuptor ca tot nu umbla nimeni pe acolo . :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru japonezi or fi mai putin atractive, pentru DSK se pare ca nu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Atunci nu aveam stick, nu aveam motive să le ascund şi nici nu m-aşteptam ca textele să-mi fie "vânate".
    O parte impresionantă din viaţa mea e acolo, în cuvintele acelea. Adunasem cu grijă tot ce aveam mai drag şi tăinuisem în ele. Şi, Doamne, acum mi-e tare dor de amintirile acelea.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, poate.
    :)
    Iertare dacă am fost nesuferită cu matale.
    Pup şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. http://www.youtube.com/watch?v=2MXMOef2IRQ
    Dedicatie !

    RăspundețiȘtergere
  20. Dap, cam aşa!
    :)
    Merci.
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. bine ca au zis ciocolata si nu baltata romaneasca.

    RăspundețiȘtergere