luni, 9 mai 2011

Sunt nervos, vreau ciocolata!!!!!!!!!!!!!


Sunt nervos!!!! Am cumparat un bec ecologic pe care am dat 165 000 ( cate ciocolate mi-as fi luat!!!!!!!! ). Consuma 13 w si are 665 lumeni. Ma duc fericit acasa sa-l probez si ce constat? Lumineaza cat un bat de chibrit!!!!!!! Pana ajunge la intensitatea normala dureaza 3 minute. Si eu ce fac 3 minute? Salvez planeta, dar mor de nervi si-mi distrug si vederea. Mai am doar 3 becuri de 100 w in casa. Ma gandesc cu groaza ce ma fac cand se vor arde. Baza e in poporul chinez care sper ca mai fabrica asa ceva. Cred ca ma fac contrabandist de becuri, mama ei de viata. Aveti grija ce becuri cumparati! Ma duc sa vad ce bomboane mai am ca sa-mi treaca nervii. Va pup eco!
Ps. Strang bani si-mi pun panouri solare! Si dau energie si la vecini ca sa moara Electrica de ciuda! Gata, mi-a trecut un nerv, mai am doar 28 999!!!!

46 de comentarii:

  1. iti dau eu praf de licurici! ca lumineaza mai tare! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. lumina de la licurici tot eco e !:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am praf de stele si praf de pe toba !

    RăspundețiȘtergere
  4. de stele am din belsug! :)))))))))))))))))

    ps.cand se termina la tine vii si iti dau de la mine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. creste clicemia sau ce dracu cresc dulciurile astea:))

    RăspundețiȘtergere
  6. loool :))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam nasoala treaba cu becurile astea. Si eu am aceeasi problema. Cred ca ideea este sa le tii toata ziua aprinse. Adica sa le aprinzi din timp. Zic si eu.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Si unde este economia?
    Si noaptea daca ma duc la baie , imi pun ceasul sa sune ca sa aprind becul si astept 3 minute ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. te folosesti de intuitie ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. N-ai da si tu o idee buna , offf !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. iti iei o pisica, na idee buna! :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. nu, ca il papa pisica ta! :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Crede-ma, nu o sa se bage pe soarecele tau . :))

    RăspundețiȘtergere
  14. lasa, cunosc eu promisiuni din astea! :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. rautate mica !!!!!!!!!!!!! ce esti tu!!!!! ce om!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa-ti roada tot , in afara de becurile ecologice .:))

    RăspundețiȘtergere
  17. ti-l fac cadou , vrei?:))

    RăspundețiȘtergere
  18. nu nu! ti-l trimit tie pachet cu fundita rosie cu tot cu pui ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. o miscare inteligenta! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Cel mai inteligent cedeaza,asa ca ma astept sa se arda becul .:))

    RăspundețiȘtergere
  21. ai vrea tu! :))))))))))))))))) nici o sansa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu sunt pasare de noapte, fac totul cu lumina stinsa. Dar sunt de acord cu tine "MAMA LOR DE BECURI!" :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt locuri in care am nevoie de 100 w , cum ar fi bucataria si baia. Amaratul asta ofera 55 w ( consuma 13 w ) , dar dureaza pana da tot ce poate. O sa-mi pun candelabru in bucatarieeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cre'că-ţi tre'i un bec glazurat cu ciocolată.
    Ar rezolva toate problemele. Şi pe ale umanităţii şi pe ale tale.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  25. bine zis, Blue!:))))))

    RăspundețiȘtergere
  26. Dau un regat pentru un bec normal !

    RăspundețiȘtergere
  27. chiar,am observat şi eu că au dispărut de pe piaţă becurile de 100w..am crezut că nu am nimerit bine magazinul,şi am cumpărat unul de 75 w care de cum l-am instalat în baie,după două zile a explodat...au ăştia un geniu în a impune să cumperi de pe piaţă doar ce vor ei să vândă,de nu se poate...şi din păcate,nimic nu este mai bun ci doar mai scump,numai bine de a arunca banii pe fereastră..chiar, ţi-a mai rămas ceva ciocolată?..că m-am enervat şi eu:)...

    RăspundețiȘtergere
  28. Se va dezvolta mafia becurilor .
    Nu mai am cioco , o sa fac pauza cateva zile ca sa amortizez becul . :)))

    RăspundețiȘtergere
  29. Îţi dau eu ciocolată.
    :)
    Ce-nseamnă bec normal? Dă o definiţie.

    RăspundețiȘtergere
  30. mey , eu sting becul meu , va las pe voi cu al vostru aprins!sa nu il ardeti! :D

    RăspundețiȘtergere
  31. ...şi testat de psiholog ca să nu prezinte vreo formă de psihopatologie?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Noa serbus. Se vede că nu aveţi întrerupătoare "jmechere" care să vă ţină becul în frâu şi să pâlpâie zi şi noapte când îl stingeţi. Şi dacă ziua, treacă-meargă, nu se bagă în seamă, să vedeţi ce plăcut este noaptea când vă luminează camera ca un girofar.

    RăspundețiȘtergere
  33. Noapte buna , Leo ! Sa visezi becuri !
    Blue, da ciocolata si lasa psihologeala !

    RăspundețiȘtergere
  34. Abbilbal , am avut si eu unul de-ala , ma speria noaptea !

    RăspundețiȘtergere
  35. Sugerez sa cumperi toate ouale Kinder, poate gasesti intr-unul din ele un bec economic ca lumea, facut de nemti. :))

    RăspundețiȘtergere
  36. corect ma..poate creste si altceva\=))

    RăspundețiȘtergere
  37. Imi da Mircea numai sfaturi ieftine!

    RăspundețiȘtergere
  38. Stai linistit, plasa asta am luat-o si eu. Mai rau e ca Nana, Doamna mea, nu suporta becurile eco (nomice, logice etc.). Nu vede pur si simplu! Problema e alta. Or fi ele eco, deci bune pentru mediu, dar fac rau omului, care este totusi subiectul principal în propozitie!

    RăspundețiȘtergere
  39. E ca la mncarea eco , vom muri sanatosi! :))

    RăspundețiȘtergere