vineri, 11 februarie 2011

Barca din ciocolata


George Larnicol , un ciocolatier francez de 55 de ani , a facut pariu cu un prieten ca poate construi o barca din ciocolata de 3.5 metri lungime ! Toti au zis ca e nebun , a fost amenintat cu azilul , cu internarea la spitalul de oameni veseli unde ti se fac injectii cu marmelada , cu deportarea ... dar el era hotarat ! A construit barca , era extrem de bucuros , dar cand sa o transporte in port s-a rupt in bucati ... Neamurile au zis "pana aici !" si s-au pregatit sa-l bage in camasa de forta . Domnul Larnicol a reusit sa-i convinga ca mai merita o sansa si a trecut la proiectare . A facut cadrul din zahar , iar restul din ciocolata pura - 1200 kg ! I-a pus numele Bateau Chocolat II . De data asta nu s-a mai rupt , au mers in port si ... a plutit ...au mers o ora cu ea ! 

Dupa cum se vede din poze , erau si scafandrii prin zona , inca o dovada a increderii de care a beneficiat constructorul ! Barca a prins incredibila viteza de 15 km pe ora , ajutata de un motor electric ( era prea de tot sa fie si motorul din ciocolata !!! ) .  Intr-un acces de euforie , George a zis ca vrea sa construiasca , in 2012 , un iaht din ciocolata de 12 metri lungime ! 



61 de comentarii:

  1. Eu le vad ! Sper sa fie o problema trecatoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. İnteresant, fiecare cu pitici lui:)
    Çeao

    RăspundețiȘtergere
  3. Important e ca piticii sa nu intre in conflict cu piticii altora !

    RăspundețiȘtergere
  4. Conflictul ıncepe din lokul ın care gandirea ınceteaza!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...pai fiecare cu..ciocolata lui.Un exercitiu de imaginatie si pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  6. as manca o bucata din iahtul ala sa pot visa mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Iahtul apare in 2012 ! Asta e barca ! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. cuvântul magic: ciocolata!!!
    Indiferent cât de (in)vizibil e bloggerul, ciocolata rules.
    :))))))))

    Totuşi, o întreagă barcă??!!
    Dacă se topea ar fi avut apoi un râu de ciocolată??
    Yupiii, mă mut în ţara aia, în localitatea unde stă nenea cu pricina. Şi aştept să dea la apă iahtul, să se topească şi să umplu câteva bidoane cu apa de râu ciocolatizată, ca s-o am pentru micul dejun.
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuia sa zici tu ca aduci bidoane , acum vor pune accize ! La naiba ! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa aduci vaporul si in portul nostru, sau macar in rada.

    RăspundețiȘtergere
  11. Offf, ai dreptate, nu m-am gândit!
    Dacă m-ai momit cu ciocolata, mi-ai pierdut uzul raţiunii.
    :)))))))
    Stai, mi-a venit o idee!
    Poate punem de-o afacere rentabilă.
    Achiziţionăm un teren cu ieşire la râu, împrejmuim locul şi vindem bilete.
    Mmmm, ce zici, te bagi?!
    :))))))))))
    Eşti inconfundabil, invizibilule!

    RăspundețiȘtergere
  12. Se topeste vaporul pana aici !
    Ar trebui sa lucrezi la guvern , ai idei , nu gluma , Blue Freedom !
    Si o sa vindem ciocolata la halba !

    RăspundețiȘtergere
  13. ...mai bine la "shut" !(am pus ghilimele că nu'ş cum se scrie)
    Raţionalizat, frateee, păi ce-i risipa asta?!
    :)))
    Sau crezi că vor fi mai mulţi doritori să repete experienţa ciocolatierului de mai sus?
    Ce ne facem dacă vrea să facă avioane de ciocolată, ăăăă??
    :((

    Oamenii cu idei se numesc idioţi, nu?
    Ah, da! Atunci aş fi foarteeee potrivită să am un post în guvernul actual.
    Da, da, că bine zici, fuoarteee potrivită...
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Avion din ciocolata ... Cu conditia ca parasuta sa fie tot din ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  15. (Trink, mi-a mai venit o idee! Dacă face avioane de ciocolată le lovim cu praştia până cad în râu. Apoi vindem ciocolata la shut.
    Gata, s-a votat!Îmi iau hamul şi praştia şi mă mut la guvern.)
    :))))))))

    PS. Eu sunt cuminte de fel, dar ciocolata îmi dă acest efect...idiot, deh!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte interesant !!! Mi-a placut. M-am pus si eu la tine la persoane interesante, dar nu imi apar blogurile. Linkul blogului acesta al tau, l-am pus pe blogul unde ai comentat.O seara frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  17. Avionul , in caz ca se va ridica de la sol , ceea ce ma indoiesc , va zbura silentios pentru ca are motoare din zahar ! Deci nu-l vei auzi cand va veni , e pe principiul "azi il vedem si nu e" !

    Odorica , imi pare rau ca nu-ti apare linkul , nu stiu ce sa zic .

    RăspundețiȘtergere
  18. Ian, ascultă! Da' tu cu cine ţii??!
    :)

    Ai cuvântul meu că azi am mâncat 2 tablete mari de ciocolată. De aceea sunt aşa...
    :)
    Cică să nu crezi în coincidenţe!

    RăspundețiȘtergere
  19. Acum nu-mi da tu idei, că poate mă autodiger.
    O ciocolată care se mănâncă pe ea însăşi.
    Brrrr!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tu cum crezi ca am devenit invizibil ? :))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Chiar eşti invizibil? Dovedeşte-mi.
    :)
    (Dau un shut din ciocolată aia a iahtului care urmează să se construiască, care urmează să se topească şi pe care urmează s-o vindem la supra preţ, dacă-ţi iese demonstraţia.)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu pot deveni invizibil decat cu citatie !

    RăspundețiȘtergere
  23. oh, hai ca mi se face pofta si e o ora atat de tarzie totusi pentru ceva atat de dulce precum ciocolata...:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Neah, aş spune că în urma citaţiei devii vizibil.
    Nu aşa funcţionează?

    RăspundețiȘtergere
  25. Esti un amestec de Cioran si Liiceanu !

    RăspundețiȘtergere
  26. Păi, nu din cioocolată se fac bărcile?
    Hmm, până acum așa credeam. Drept e că m-a convins de asta colegul meu de salon, domnul George Larnicol...

    RăspundețiȘtergere
  27. (Ha, aş vrea eu! Poate de Adrian Copilu' minune şi Sorin Salam)

    Vrei să mă flatezi sau eşti ironic?
    :)
    Nu, de fapt acum sunt un amestec de ciocolată şi o doză importantă de lehamite.

    RăspundețiȘtergere
  28. Putina nebunie nu strica !
    Nici putin salam , dar de Sibiu !

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu prea se asortează mezelu' cu ciocolata!
    :)

    Dar cum rămâne cu invizibilitatea?

    RăspundețiȘtergere
  30. Doar ma laud ! Am impresia ca daca nu ma uit in oglinda sunt invizibil !

    RăspundețiȘtergere
  31. Un blog destinat ciocolatei. Hm, interesant. O curiozitate, cel care viseaza numai ciocolata e un el sau o ea?

    RăspundețiȘtergere
  32. :))))
    E doar o impresie?! Atunci aştept până te convingi.

    Ştii, asta cu oglinda îmi aduce aminte de un tip...Narcis se numea.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Narcisist n-am fost facut pana acum , dar e un inceput in toate !

    RăspundețiȘtergere
  34. Nici eu nu te-am făcut narcisist. Am spus doar de ce anume imi aminteşte.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  35. uff...ciocolata....o iubesc...sunt o pofticioasa...recunosc :)
    o barca din ciocolata care sa pluteasca...mi se pare ca sunt intr-o alta tara a minunilor unde nu e nici urma de Alice...e doar ciocolata...sper doar ca nu era amaruie :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Dupa topire cred ca a devenit sarata !

    Inca nu stiu de ce imi amintesti , Blue !

    RăspundețiȘtergere
  37. unde ziceai ca se fac injectiile cu marmelada?

    RăspundețiȘtergere
  38. Mulțumesc de vizită și semnul
    lăsat.Nu voi ocoli ciocolată
    niciodată,îmi place prea mult..
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  39. Injectiile cu marmelada se fac in locuri cu zabrele , acolo unde ajung oamenii care au idei crete !
    Pato , 1200 de kg de ciocolata au ajuns la pesti , mare tragedie !
    E un blog pofticios , asta e !
    Multumesc pentru urari , toti sa aveti un weekend de neuitat ( in sens bun ) !

    RăspundețiȘtergere
  40. Ofer, cu drag o particica de mare pentru a ancora iahtul ...sub un apus de soare !

    RăspundețiȘtergere
  41. Ca sa nu fie contaminata ciocolata , vor fi primite la bord doar printese nud . :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu e bai.... ne descurcam , la Constanta gasesti tot ce iti doresti !:) si toate acestea numai pentru a mentine ciocolata ...pura:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca vrei sa musti din timona ... trebuie sacrificiu !

    RăspundețiȘtergere
  44. Un dulce sacrificiu....daca-i ordin cu placere:)pana se prinde gustul...si apoi neaparat trebuie indreptata prova spre ancorare !

    RăspundețiȘtergere
  45. Minunat .. printesele nud ,aflate la bord vor arata fantastic , vor deveni foarte provocatoare si dulci !

    RăspundețiȘtergere
  46. Si vor veni cei cu bani si le vor selectiona ...

    RăspundețiȘtergere
  47. :)) Dap cam asa se intampla , dar cred ca ramane putin si pentru cei care nu sunt asa dotati financiar ....doar trebuie sa conteze si sufletul !

    RăspundețiȘtergere
  48. Noroc cu criza ca au mai dat unii faliment , ramane si pentru sufletisti ceva !

    RăspundețiȘtergere
  49. Intotdeauna o sa ramana si pentru sufletisti !

    RăspundețiȘtergere
  50. :) O sa fie primit , cu siguranta !

    RăspundețiȘtergere