luni, 28 februarie 2011

Ciocolata alba



In poza sunt 12 patratele de ciocolata alba , asa ca va dau 12 motive ca sa o consumati :
1. Alba ca Zapada vrea sa-si schimbe numele in Alba ca Ciocolata Alba .
2. Se aseamana cu cavitul si-i puteti pacali pe copii .
3. Pretul la cacao sare in aer , deci va fi mai ieftina .
4. Are cu 3 calorii mai putin decat cea negra - la 100 grame .
5. Cand se stinge lumina si sunteti in lift , o puteti folosi ca lanterna .
6. Copiii negri se pot murdari si ei la gura .
7. Nu pateaza rochiile albe .
8. Pentru ca bomboanele Raffaello sunt albe !
9. Albul reprezinta puritatea . Muscati din ea si purificati-va !
10. Daca vaca ar fi avut alte preferinte , ar fi facut lapte negru .
11. Pentru ca puteti strange ciocolata alba pentru zile negre .
12. Pentru ca e ciocolataaaaaaaaaaaaaaaa !

76 de comentarii:

  1. 5 este criminal :)):))te-ai dat pe albe:-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezolv tot curcubeul , nu-ti face griji . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))haha..credeam ca te'ai dat si tu pe "COMERCIAL" (ciocolata alba) -=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Yam,yam,yam imi place la nebunie ciocolata alba,acum ma duc la magazin sa imi i-au ciocolataaaaaaaaaa :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciocolata ce poti face ma cu 2 richete in afara sa le faci ciocolata:))te astept si pe la mine :-?pe blogsa imi raspunzi :P

    RăspundețiȘtergere
  6. crede'ma ca nu am efectiv nimic cu ea ;))dar ea crede ca eu sunt un "hacher" si intru pe id ei de messenger si trimit eu emailuri si tot felu de porcarii =))crede;ma ca nu am cum sa intru pe id ei ca trb sa ii aflu parola si sa ii aflu parola trb sa trec de sistemele de securitate de la Yahoo Messenger ...doar daca nu le dau o ciocolata:))..poti sa te uiti la ea pe blog la ultimele 2 postari sa vezi ce comentarii i-am dat..deci efectiv nu am nimic cu ea :D

    RăspundețiȘtergere
  7. OK , sper sa nu mai fie probleme .
    Vorbim doar de ciocolata .

    RăspundețiȘtergere
  8. doar de ciocolata dar convinge-o si pe ea:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Traficanţi de ciocolată şi pupici multicolori ce sunteţi voi!
    :)))))))))

    Mie punctul 6 mi se pare foarte amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  10. Punctele 6; 7; 9 si 10 chiar sunt convingatoare. Foarte convingatoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pana la urma s-a transformat in "Iarta-ma" blogul . :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Buneeeee...toate "bucatile"!

    Dar pandesc una ...de 70% ...euphorie menthe :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-am descoperit de curand blogul, e unul dintre cele mai originale :P Te urmaresc de acum in colo pentru ca e delicios blogul :)) Cat despre ciocolata alba... numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. vezi ma invizibilule cand spuneam eu ca o sa prezint iarta'ma =)nu ma credeai :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Iar ai incurcat borcanele , tu esti cel care trebuie sa-si ceara scuze . :)
    Esti cicalitor mai rau ca o femeie .

    RăspundețiȘtergere
  16. "Rezolv tot curcubeul , nu-ti face griji . :) "
    :)))))))))
    Tot cur-cu-beul?
    Văleu, s-a-nverzit ciocolata de ruşine!

    RăspundețiȘtergere
  17. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))sunt lipicios ca ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  18. asta imi place. cobor ca sa-mi glazurez matura pe alocuri.

    RăspundețiȘtergere
  19. Hai, nu te supăra! A fost fără răutate.
    :)
    Un pupic moz de împăcare??!

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu ma mai supar de ceva vreme , cauzeaza la neuron . :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Asta-i bine!
    Ca să-mi spăl greşeala, te invit la dans...

    http://www.youtube.com/watch?v=UZZqN_VBxKY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunt invizibil si ma gandesc la ciocolata . :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Lasă, bre, asta am priceput.
    Te întrebam dacă dansezi? Aşa invizibil şi gânditor la ciocolată cum eşti.
    Hai, că-i simplu, e un blues în doi timpi.
    :)
    Chiar, cum ar fi să dansez cu un invizibil?!
    Hmmm...

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai vedea prin el bucata de ciocolata . :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. Offf! Alta era dilema mea. Invizibil e diferit de imaterial, da? Adică, nu văz nimic, dar tot te pot călca pe picior, dacă-s neatentă.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  26. La ceva practic , cum ar fi o supa , nu va ganditi !

    RăspundețiȘtergere
  27. :)))))))))))
    Nu, că la aia vă gândiţi voi!
    Şi, apoi, toată ziua supă...

    RăspundețiȘtergere
  28. Bine, am renunţat la dans.
    Credeam că...
    Dar se vede treaba că m-am înşelat.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Asta seara dansam in familie ! Foarte bun filmul !

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu tocmai pregatisem orchestra...

    RăspundețiȘtergere
  31. A aparut si Horia Jigsau Moculescu . :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. Cum ai tu răspuns la toate!
    M-ai făcu să râd.
    Dar să ştii că era un simplu dans şi atât, nimic complicat sau deranjant.
    :)
    Bine, Ciocolatierule, vom dansa exclusiv în familie de acum.

    RăspundețiȘtergere
  33. baaa horia moculescu =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):))Andreea invizibila spataru :|

    RăspundețiȘtergere
  34. Adică, tu dansezi în familie!
    Eu îmi rezerv libertatea de a dansa oriunde şi oricând am chef. Pentru că, în ceea ce mă priveşte, a dansa înseamnă să te abandonezi muzicii cu totul. S-o laşi să-ţi mişte trupul aşa cum vrea ea. Fără alte conotaţii.
    Pur şi simplu să închizi ochii şi să te aşterni uşor pe fluidul nevăzut alcătuit din sunete, iar el să te poarte pe ringul de dans, ameţitor ca într-o reverie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Andreea Spătaru sau Dan Spătaru?!
    Of, nehotărâţi mai sunteţi!
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  36. mama !!! =))))))))))))))))))))))) :))nu am mai citit atat de mult Blue :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Blue e in perioada romantica a vietii . :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Bei, eu sunt mereu şi incurabil romantică, nah!
    Bine, asta până merg la piaţă, că acolo devin de un pragmatism înspăimântător.
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  39. Merg să-mi vopsesc podoaba capilară.
    :)
    O seară frumoasă, domnilor!
    Şi doamnelor, că deh, abia ce se vorbi de Andreea Spătaru.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Lupu-si schimba parul....:))))
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  41. :P
    Lupoaica, poate.
    Ah, mi-ai dat o idee de postare.
    Fug.
    Noapte bună şi vouă!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  42. lumineaza in lift =)) ca sa se vada cat s-au murdarit copiii negri cu ea :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Lumineaza si in cuptor ca sa vezi cat ai ars friptura !

    RăspundețiȘtergere
  44. Vra' să zică, de dansat nu dansezi, dar la dat cu sania cu zurgălăi, fără silicoane...eşti primul!
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  45. Semeni din ce in ce mai mult cu Jigsau , doar el imi raspunde pe blog la ce scriu in alta parte . :)

    RăspundețiȘtergere
  46. 13. Cine mananca ciocolata alba are prima mutare la sah. :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Avea legătură cu dansul. Cel de mai sus niţel.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Sa joci sah cu piese din ciocolata , se termina partida repede ! :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Nu neaparat, ar iesi o partida de sah foarte intensa!Fiecare jucator s-ar zbate sa adune cat mai multe piese dulci pentru rontait :P:)

    RăspundețiȘtergere
  50. Criss, sigur jucatorul mai pofticios primeste mat. :D

    RăspundețiȘtergere
  51. Orice este posibil , daca nu este atent ! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu am venit pentru alunele de padure, mi le dai?

    RăspundețiȘtergere
  53. E inchis !
    Incercati la articolul de maine . :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Ce oameni , nimic nu-i mltumeste .
    Maine schimbam culoarea. :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Gasesti un magazin non-stop si te potolesti !

    RăspundețiȘtergere
  56. uff...si eu care devenisem addicted de ciocolata ta...nu mai vin la tine...mereu ma trimiti la plimbare :((

    RăspundețiȘtergere
  57. Esti ca bumerangul , dorm linistit !

    RăspundețiȘtergere
  58. Asa-i. Nerecunoscatori. Dar eu nu vreau ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  59. Tu esti fata cu alunele , nume de cod Veverita !

    RăspundețiȘtergere
  60. cand eram mica nu mi placea deloc ce a alba..o asemanam cu zaharul si aveam impresia ca imi scartaie dintii cand mananc;))

    RăspundețiȘtergere
  61. invizibilule :))ti-am luat un martisor ma =))..ia zi ce preferi ciocolata neagra sau alba :))


    http://3.bp.blogspot.com/_gx7OZdt7Uhs/TLCbu4Ay8sI/AAAAAAAAE6o/4LeCKmYw77U/s1600/Hot+Girls+in+party.jpg

    sa stiu sa il trimit prin posta :D

    RăspundețiȘtergere
  62. Apreciez ! Pe roscata ti-o las tie .
    Acum vad , nu e nicio roscata . Ghinion !

    RăspundețiȘtergere
  63. mmm...într-o vreme mancam numai ciocolata alba

    RăspundețiȘtergere
  64. Ti-ai adus aminte de prima dragoste . :)

    RăspundețiȘtergere
  65. am incercat sa fac lumina noaptea nu merge ?:)))

    bomboanele Raffaello marfa

    RăspundețiȘtergere