marți, 15 februarie 2011

Masina care merge cu ciocolata


Credeati ca le-ati vazut pe toate ? S-a construit si masina care merge cu ciocolata ! Si ca sa fie si mai si , este si masina de curse ! Poate merge cu viteza maxima de 145 mph . Rotile sunt facute din morcovi , corpul din cartofi (nu se specifica daca prajiti , copti sau in stare naturala !) , iar scaunul din soia . Pentru design , schimbatorul de viteze a fost facut tot din morcovi ( Bugs Bunny deja a comandat o masina ) . Pentru siguranta , fibrele vegetale au fost amestecate cu rasini ca sa fie solida . Motorul este BMW si a fost configurat sa mearga cu ulei de ciocolata . Daca soferului i se face foame , musca un pic din shimbatorul de viteze . Ma gandesc ce va fi in caz de accident ... Se strang toate gospodinele si curata locul inainte sa ajunga salvarea . Ce avem , mama , astazi , la cina ? Supa din volan de telina si placute de frana din stevie , iar felul doi avem tocanita de radiator mazare si carburator fasolica . Desert avem ? N-avem , a luat vecina de la 5 rezervorul in care era ciocolata . Ce masina minunata ! Costa 200 000 de dolari , o nimica toata . Ma intreb ce se intampla iarna ... O punem intr-un borcan mare cu conservant ? 



44 de comentarii:

  1. geniala asta ""Bugs Bunny deja a comandat o masina"""" =))))))))))))))))))))))))))0

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmmm am fost aseară la nutriționist și -- hehe -- vestea cea bună e că nici măcar n-a încercat să-mi interzică ciocolata ;-))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pinocchio , vad ca nu te lasi de dezinformari ! :))
    Gigelinno ,multumesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta da! un blog cu ciocolata..

    Ce bine ca esti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragul meu, în materie de dulceață, ciocolata are un singur concurent: ambiguitatea internetului. Ca să nu fiu acuzat de sadism, vestea proastă este (și aici aștept consolări neprecupețite) că trebuie să reduc vinul. Cu mențiunea că vinul roșu este mai bun la sănătate decît cel alb, așa că.
    *wink*

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta cu vinul este o veste proasta . Inca o placere a vietii ti-a fost luata in mod dramatic . Sunt alaturi de tine !
    Herta , salutari !

    RăspundețiȘtergere
  7. sa-ti traiasca ideile , asta a fost o postare gustoasa foarte. ;)

    Cat mai multa ciocolata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) si cand se strica legumele se poate returna ca si "perisabie"?

    RăspundețiȘtergere
  9. "Realitatea intrece imaginatiea". Tehnologia a evoluat foarte mult ,de la inventi ca televizorul ,calculatorul pana la ciocolata si papusi .

    RăspundețiȘtergere
  10. Mama ce blog dulce ;)) Felicitari! Ingenioasa si unica ideea ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu cat e de unica , dar am zis ca merge umor cu ciocolata . :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Te-am trecut la prieteni pe
    http://eulinterior.blogspot.com/feeds/posts/default
    si pe http://energianoua.blogspot.com/
    Pentru asta dai o ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place blogul tau...si intr-adevar iti plaaaaace ciocolata:)) Referitor la articolul de azi...Buna intrebare! Legumele putrezesc in timp...ce fac?!
    ,,Bai baieti ne-a putrezit morcovu' hai in piata sa mai luam vreo 2 kilograme!":))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ei au facut masina , mai departe fiecare cu norocul lui !

    RăspundețiȘtergere
  15. am trecut sa-mi iau portia de ciocolata...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoasa masinuta !Iarna...hmm o asezam intr-un cub de gheata ! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa nu uiti sa golesti rezervorul de ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  18. De ce sa il golesc?? neee asa pot face inghetata de/cu ciocolata ...

    RăspundețiȘtergere
  19. Masina de.."inghetata", are si muzica!

    RăspundețiȘtergere
  20. :) Intotdeauna voi gasi solutii ! Din dovlacel ??hmmm si ce gen de muzicuta transmite??

    RăspundețiȘtergere
  21. Muzica de pahar :
    "Cine-a pus dovleacu-n drum"

    RăspundețiȘtergere
  22. bineinteles ca nuuu :)
    mi-am cumparaaat azi multaa ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Bun - bun, o sa atraga fetitele din Bucuresti ..."fetite dulci ca-n bucuresti
    in toata lumea nu gasesti" ....

    RăspundețiȘtergere
  24. Vad ca blogul asta duce la cresterea consumului pe cap de locuitor . :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Dacă era din fasolică făcut casetofonul... nu era greu să îmi imaginez ce gen de muzicuţă putea să scoată... :-)

    RăspundețiȘtergere
  26. Noa serbus mâncătorule de ciocolată După o plimbare la Mureş am venit să-mi completez energia cu o porţie de "cicalact", dar se pare că am ajuns prea târziu şi m-am ales doar cu un morcov ciuntit şi nişte coşi de cartofi. Mulţumesc. Sunt bune şi alea.

    RăspundețiȘtergere
  27. Un blog dulce...am să trec
    în fiecare zi să-mi iau porția
    de ciocolată..
    O zi excelentă și dulce ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  28. În altă ordine de idei,” m-am văzut ” cu Florin Piersic!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Prima data am crezut ca-mi scrie abidal , jucatorul de la Barcelona ! Un cartof la vremea lui ... :)
    Sarut-mana , Elena !
    INCERTITUDINI are numai certitudini cu Florin Piersic . :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Brummmmm, bruummmmmm...
    Am pierdut startul din lipsă de net. Dar recuperez.
    :)

    Automobilul de curse construit din ciocolată ar fi combinaţia perfectă pentru mine. Să dezvolte o viteză uriaşă şi să te îndulceşti la fiecare plimbare. Deşi aş avea o dilemă: s-o pap sau s-o alerg?

    Amuzantă postare! "Ghiveci cu ciocolată"
    Ai imaginaţie, nu glumă!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Automobilul nu este din ciocolata , merge cu ciocolata ! Caroseria este din cartofi !

    RăspundețiȘtergere
  32. Am înţeles.
    Eu aş fi preferat să fie cu totul din ciocolată şi să funcţioneze cu "vitezol".
    :)

    Ziceam şi io...deh!

    RăspundețiȘtergere