luni, 21 februarie 2011

Camera de ciocolata


Un mall din Vilnius a amenajat o camera de 17 metri patrati numai din ciocolata. Masa  , scaunele , paharele , farfuriile , furculitele , lumanarile , tablourile , florile , sticla , veioza , mancarea din farfurii ...toate sunt din ciocolata . In stanga , se poate vedea ceva alb pe scaun . Ce credeti ca este ? Este o pisica alba care doarme si este tot din ciocolata . Nu e misto ? Precis viseaza soricei dulci . S-au folosit 300 de kg de ciocolata la constructie (inclusiv pentru pisica) . Incercarea unui grup de comando de a jefui camera a fost dejucata cu ajutorul unor agenti FBI . Grupul era format din copii intre 3 si 6 ani . Liderul era o fetita de 4 ani , zisa si Prajiturica , care si-a recunoscut vina in urma supunerii la detectorul cu inghetata . Camera va exista pana pe 8 martie , atunci cand va fi rupta in bucati si oferita gloatei romantice care va fi acolo . 



62 de comentarii:

  1. Gata! M-ai convins! Devin şi eu un mare consumator de ciocolată! Nu crezi că dacă aş intra în acea cameră, la culoarea mea, aş fi aproape invizibil?!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da , dar de 8 martie ai incurcat-o !

    RăspundețiȘtergere
  3. cool! am vazut odata la oprah ( da ma uit:))) i-au creat tot setul din ciocolata. fireplace and all, books... era ceva..... seen it?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma uit la Oprah , dar cred ca era frumos !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca trebuie sa fac un blog despre sare ... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. un grup de comanda mama=))))parca incercau asasinarea presedintelui Obama =)))))))culmea obama nu este din ciocolata facut :-?hmm ia vezi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca am timp,voi incerca sa realizez ciocolata de sare.Promit un semnal daca iese asa cum vreau.
    Deja mi-am sunat prietenii sa-mi doneze niste sare.
    Pana vin mai bag o ciocolata de-a mea si de-a ta.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Jigsau , nu vreau sa-mi faca poza vreun lunetist.
    Sunt curios cata apa o sa bei !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca periodic trebuie sa postezi si cate-o imagine cu lamai sau varza murata!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. bine ca ai depasit momentul cu berea...:))
    imi place iocolata alba :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca te uiti in jur vezi destui murati , aici doar ciocolataaaaaaaaaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  12. e de mers la Vilnius...de 8 martie se da cumva ciocolata pe gratis?:)...

    RăspundețiȘtergere
  13. auzi destui murati ba nene =)))mor :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Se distruge camera de ciocolata si se arunca lacomilor din public . Ai grija sa nu te zgaraie pisica !

    RăspundețiȘtergere
  15. Grozav, pe 8 martie mă duc și eu acolo.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vreau si eu un soricel din ciocolata, fiind pisica.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Herta lucescu

    are invizibilu un soricel=))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu incurajam violenta , Herta !
    Jigsau , cred ca vrei sa fii mascota blogului !

    RăspundețiȘtergere
  19. Am vazut si eu un reportaj la Oprah . Interesant , norocosi cei care primesc . pe diete.

    RăspundețiȘtergere
  20. "Invizibilul spunea...

    Fereste-te de prieteni , dusmanii se feresc singuri . Sper ca am raspuns la intrebare ! :))"
    Da, doar ca nu stiu ce sa mai cred, da sau ba? unii zic, ca da, altii ca nu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu-ti mai face probleme , papa ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  22. Și dacă ar fi și șoricei, ar mai trebui o „cursă„ tot din ciocolată. Dacă tot va fi prins, bietul șoricel, măcar să aibă și el ceva gustos înainte de a -și da obștescul sfârșit, nu?

    RăspundețiȘtergere
  23. Soarecii sunt uniti , veneau toti mai ceva ca la prinderea lui Bercea Mondial . :)

    RăspundețiȘtergere
  24. baaaaaaa=))))))P):))))))))asa metafora =))))cu Bericica:))pardon bercica:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce dragut ! Apropo...te sustin in ideea blogului cu si despre sare ..:P:))

    RăspundețiȘtergere
  26. Am aflat cum ii cheama pe copiii lui Mondial : Printisor , Ambasador , Judecator si Televizor . Tara frumoasa , cinste cui a incercat sa te cucereasca !
    Ce repede sare Crisss !

    RăspundețiȘtergere
  27. Normal ..cu un pic de ajutor , lucrurile vor deveni mai simple ! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ciocolata neagra ,maro sau alba ,ce mai conteaza ? Tot ciocolata e si tot la fel de dulce .

    RăspundețiȘtergere
  29. detectorul de înghețată :))))
    "you passed/failed the icecream-test".

    RăspundețiȘtergere
  30. La naiba , mi-ai ( mi-am ) facut pofta de inghetata !

    RăspundețiȘtergere
  31. acum nici nu stiu ce sa fac...sa ma las...sa nu ma las...

    RăspundețiȘtergere
  32. Ca sa-l parafrazez pe Dan Diaconescu : Lasa-te ca nici nu stii ce pierzi !

    RăspundețiȘtergere
  33. :))
    o sa aleg fuga sanatoasa...in pat...dar pastrez gustul ciocolatei...
    somn dulce cu ce aroma vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Am deschis cutia pandhorei ... brrrrr ...
    Noapte buna , somnorila !

    RăspundețiȘtergere
  35. e posibil sa gasesti acolo in locul sperantei...ciocolata...:))
    si recunosc...sunt tare lenesa :P

    RăspundețiȘtergere
  36. totul la tine e compus din ciocolata? Ce o sa faci cand o sa vina vara si totul se va topi? In rauri si rauri negre de ciocolata...

    RăspundețiȘtergere
  37. Si totusi in camera asta ceva nu poate fi de ciocolata : lumina. :)

    Ce pedeapsa a primit Prajiturica? 2 ore de arest intr-o cofetarie? :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Rosaline , vara scriu din frigider . :)
    Bonibon , daaaaaaaaaaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  39. Hmm.. dar ce violenta? Este un gest natural!:) Lantul "trofic"

    RăspundețiȘtergere
  40. Populatia creste , ciocolata e din ce in ce mai putina ... luptam pentru orice bucatica !

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu sunt chiar asa de disperata.. Dar te-as ruga sa imi lasi mie soricelul, daca nu iti e cu suparare:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Soricelul e doar in visul pisicii . Ti-l las !

    RăspundețiȘtergere
  43. cat de norocosi vor fi lituanienii de 8 martie.

    RăspundețiȘtergere
  44. vreau si eu la detectorul de inghetata! :)) vreau sa vad daca ma mai mint mult crezand ca ma iubeste lumea :D

    RăspundețiȘtergere