sâmbătă, 12 februarie 2011

Camila si ciocolata




Cineva s-a gandit sa faca ciocolata din lapte de camila . Compania Al Nassma a strans , in Dubai , 3000 de camile si s-a pus pe treaba . Laptele de camila este superior din punct de vedere calitativ celui de vaca . Are de 5 ori mai multa vitamina C , grasime mai putina si un procent crescut de insulina , ceea ce il face bun pentru diabetici . Camila are un comportament greu de prevazut , se enerveaza usor si este incapatanata ( dupa cum se vede , femeia si camila au cate ceva in comun ! ) , asa ca da lapte cand vrea ea si nu prea mult ( cam 10-15 litri pe zi cand are o dispozitie buna - i-a intrat copilul la facultate , i-a dat sms cel mai frumos dromader din turma , etc . Din aceste cauze , laptele de camila este mai scump ... Un lapte mai scump duce la o ciocolata mai scumpa... Daca mai punem la socoteala si ca se produce in Dubai ( acolo unde se construiesc insule pe apa , cladiri de sute de metri care se intorc dupa vant , hoteluri de 7 stele ) si oamenii acestia nu vor sa puna aditivi chimici si arome artificiale , ci doar cacao pura , cafea de calitate superioara , laptic de camila si miere ... Rezulta ca pretul ciocolatei este ridicat ... Rezulta ca multi dintre noi vom continua sa salivam cu ochii lipiti de vitrine ... Dar sa fim optimisti , nu mor caii cand vor camilele !






28 de comentarii:

  1. "io" dacă mai trec pe aici,nu o să mai am nici un succes cu dietele mele de slăbire..că parcă mi-aş dori să am o cămilă de ciocolată în casă la cât de fain arată imaginile şi scrierile pe aici:)..la mine din păcate mai mor "caii când vor câinii"..că "io"cămilă n-am:)...

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa ai o camila in casa , te duci la petreceri fara grija ca se deshidrateaza !

    RăspundețiȘtergere
  3. iubesc sa-mi beau cafeaua dimineata rontaind putina ciocolata...nu o fac des ca ma invat rau dar am facut-o in dimineata asta :)
    ai o parte din "vina" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate sa gindesc sa faca si din lapte de magarita. Se stie de pe vremea Cleopatrei ca face bine la ten :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest blog este un pamflet , nu trebuie sa faceti tot ce scrie aici !
    Magari sunt destui in tara ... ar trebui sa gasim si magarite pentru ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  6. Postările astea-s necrologul oricărei siluete.
    :))
    Simt nevoia să trec la ameninţări: dacă-mi mai faci poftă de ciocolată, o să încep să vorbesc de frişcă.
    :)
    Muuultă frişcă, spumoasă, dulce şi aromată, cu care a fost "tencuit" din belşug un tort diplomat, garnisit cu fructe.

    Pe de altă parte, cămila e egală cu femeia.
    Când n-are nevastă, un beduin mângâie cămila. Apoi, dacă găseşte o femeie şi-o vrea de nevastă, ca să evite discuţiile în cort şi eventualele gelozii dintre cumetrele de specii diferite, beduinul dă cămila viitorului socru şi acesta îi dă femeia. Vra să zică, le schimbă între ele fără a resimţi un disconfort prea mare.

    Doar o nedumerire am: de când vor cămilele să moară caii?

    RăspundețiȘtergere
  7. De parca cainii aveau vreo vina , e o figura de stil si trebuie luata ca atare !
    Nu pot sa fiu santajat , nu mai am nimic de pierdut ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar poţi câştiga o nouă poftă: cea pentru frişcă!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Un blog despre frisca mai trebuie sa fac si lesinati in direct !

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu unde dau de frişcă, o ocolesc.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ocolesti pana dai de ciocolata si tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    Ocolesc, nu sap! Pentru asta, filonul de ciocolată tre'i să fie la vedere. Altfel, abandonez.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu ti se apleaca de la atat ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmm interesant..cred ca ma duc sa imi iau o camila :).Frumos ambalaj!

    RăspundețiȘtergere
  15. e super fain blogul asta! ceva mai aparte decat restul multimii si daca ideea cu excesul de ciocolata pe un singur blog, e originala e si mai dragut. DAR ! un amanunt din postarea asta a lovit un nerv. Adica! asemanarea intre femeie si camila ?.....sa ma fi picurat cu ceara, sa fi facut cros 20 km ca nu-mi venea in minte.=)) hmm! treaba asta are aroma misogina . Zau! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. E ciocolata de lux...ambalaj de lux .
    Camila este un animal deosebit , femeia este un animal misterios ... Hai ca suna bine , nu va mai suparati !

    RăspundețiȘtergere
  17. :))
    Atunci cu siguranţă o să nimereşti filonul prin intermediul altor simţuri.

    Da, ciocolata e faină şi ambalajul e super, deşi se zăreşte doar puţin din el. Şi eu zic că e marfă rară şi de calitate. De...contrabandă, aş îndrăzni să spun. Mmmmmmm!!!
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Care papa primul sa dea un semn pe blog ca sa-i facem voodoo de invidie !

    RăspundețiȘtergere
  19. eu nici nu intentionam sa ma supar , ziceam numai de un insignifiant nerv :))pe care l-am linistit cu niste praline Ferrero Rondnoir .

    ( dar nu stiu , mai erau si alte persoane suparate , comentariul l-am scris de una singura , la cine te referi la plural? =)) )

    RăspundețiȘtergere
  20. Mai sunt duduite care duduie de suparare daca ma iau de eternul feminin ... :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Păi n-ar strica să te iei puţin şi de eternul masculin, ca să echilibrezi balanţa.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  22. camila ..ma duce cu gandul la ciocolata Kamasutra :)
    stiai ca ciocolata şi înotul prelungesc viaţa?...

    RăspundețiȘtergere
  23. M-ai pus acum pe gânduri... trebuie să mă mulţumesc cu ce am la îndemâna....chiar şi din imagine îmi vine poftă....darămite când mă mai gândesc că-i din lapte de camilaaa :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. O sa ma iau si de eternul masculin , dar mai cu mila .
    Poate si inotul prelungeste viata , dar nu se compara cu ceapa ( ea lupta cu radicalii liberi care ne imbatranesc ) !
    Kateryna , succes !

    RăspundețiȘtergere
  25. "O sa ma iau si de eternul masculin , dar mai cu mila."
    Vezi? D-aia umblă dreptatea prin lume cu capu' spart şi cu certificat de handicap gr.I în buzunar.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. I-au taiat din pensia de invaliditate , acum umbla sa-si caute dreptatea !

    RăspundețiȘtergere