duminică, 6 februarie 2011

Ciocolata si depresia


Cercetatorii americani ( nu puteau fi altii ! ) au descoperit legatura dintre depresie si ciocolata . Cu cat consumam mai multa cu atat suntem mai nefericiti ! Ce ziceti de asta ? Bucuria este de scurta durata , dar pe termen lung intram si mai mult in depresie . Partea buna pentru femei este ca mai domoleste celulita ! Fetelor , va trebui sa alegeti : stare de leguma sau legume fierte la cina ? Barbatii vor trece mai usor peste acest soc , vor redistribui banii spre bere , vin , vodca... Dupa ce ca aveau si depresivii un sprijin ... au ramas si fara el ! Si eu ce fac cand am probleme cu psihicul ? Ma uit la prajitura cu ciocolata si aleg un catel de usturoi ? Daca mananc usturoi alung vampirii , e o parte buna si aici . E clar , vine sfarsitul lumii ! Totusi , la final , unul dintre cercetatori a spus ca mai trebuie facute studii pentru a determina exact influenta consumului de ciocolata asupra depresiei . Ce veste buna ! Deja ma simt alt om , nu mai am nevoie de pastile ! Ce calm sunt acum ... Unde am pus ciocolata ? Unde este ? Undeeeeee ? Unde am ascuns ultima bucaticaaaaaa?


 

10 comentarii:

  1. E clar, si-a bagat scotianu'ala taxator coada si in studiile americane...sa le zica la puradei ca o sa fie depresati daca o sa manance ciocolata! Heh...zgarcenia asta, boala grea si...creativa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pune si omul cativa banuti la saltea si sarim repede cu gura ! lol

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce interesant...eu stiam ca dimpotriva, ciocolata face bine impotriva depresiei:)
    Cine stie ce mai mancam in ziua de azi...oricum dulciurile de orice fel cred ca fac numai rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca exista masura ... ciocolata este the best !

    RăspundețiȘtergere
  5. subscriu, Invisibile boy :>

    RăspundețiȘtergere
  6. am sa fac diabet :))))faina ideea sa papi in fiecare zi ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  7. Si daca nu ne place ciocolata, ce facem?

    RăspundețiȘtergere