miercuri, 9 februarie 2011

Zodiile si ciocolata



Berbec

Apreciaza ciocolata dulce amaruie . Daca gaseste si o stafida in ea va fi impresionat si va vorbi lumii intregi despre asta !

Taur

Ciocolata este minunata , dar ingrasa . Ofteaza si mai ia o bucatica !

Gemeni

Alba sau neagra ? Grea decizie . Mai bine o cutie de praline ! Belgiene , nu incercati cu ceva mioritic !

Rac

Cea cu lapte s-a inventat pentru el ! De unde provine laptele nu mai conteaza !

Leu

E orgolios , vrea combinatii excentrice . Ofera-i ceva fin si te va lua cu acte la primarie ! Vei deveni leoaica , hai ca merita !

Fecioara

Iubeste ciocolata , dar nu e si reciproca valabila ! Provoaca alergii si probleme digestive . Nu se stie inca de ce s-a suparat pe aceasta zodie . Cei care au dezlegat misterul piramidelor sa ne contacteze !

Balanta

Cauta echilibrul si combina toate sortimentele pana sperie cantarul !

Scorpion

Aroma de coniac sau rom , altfel intra in greva ! Si ce face un scorpion in greva? Inteapa pana i se termina veninul !

Sagetator

Foarte pretentios . Cauta , inca , bomboana perfecta !

Capricorn

Face mereu cele mai bune alegeri ! Stati aproape de el si nu veti regreta !

Varsator

Alege , alege si tot la cea alba revine ! I se mai spune si Alba ca Zapada din cauza asta !

Pesti

Placeri simple , e multumit de bucatica lui cu vanilie !

PS . Baba din poza nu stiu din ce zodie este , dar e clar dependenta ! Si precis are ciocolata calda in ceasca ! Daca nu vreti sa ajungeti dependent , mancati ciocolata cu moderatie . Pentru manifestari neplacute , contactati acest blog !



38 de comentarii:

  1. Ppfuu, deloc nu se potriveste la zodia mea! deloc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru zodia ta , special : Iti place ciocolata calda la drum de seara , adusa de printul broscoi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici la mine nu se potriveşte. Chiar deloc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna ii citesc greu pe intelectuali !

    RăspundețiȘtergere
  5. NU imi place ciocolata calda! Si cine e printul asta care-mi aduce ceva ce nu imi place? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci sa se intoarca de unde a venit pana nu ii torn cicolata aia calda in cap!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi se pare foarte draguta clasificarea! ^_^
    People, nu trebuie luata in serios. Just read & enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  8. prea tare ultima fraza:)))
    si hei:-w
    eu nu zic ca ma ingras:$:$

    RăspundețiȘtergere
  9. Miroase a martipan scump pe fiecare bucata de dragoste! E un deliciu sa poposesc in casa ta!

    RăspundețiȘtergere
  10. hmm.. sunt capricorn...deci, stati aproape!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca orice Capricorn , ai ales perfect si de data asta : blogul meu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Parca comentasem si eu aici? de ce nu mai apare comentariul...
    Vad acum ca am revenit ca sau adunat mai multi Capricorni pe aici...mie imi place ciocolata amaruie in mod special!

    RăspundețiȘtergere
  13. SA fie... probabil n-am observat ca ai captcha si am iesit!
    btw care e faza cu scotienii:))? ca n-am inteles-o!

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta sunt eu: ştiu că îngraşă ciocolata, ba chiar am mustrări de conştiinţă când mai mănânc o bucăţică, dar se pare că mustrările nu sunt destul de puternice din moment ce nu mă pot renunţa la ea :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti faci autocritica in oglinda si gata !

    RăspundețiȘtergere
  16. daa...o cutie de praline...alegerea perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai clar.. cioco sau fac "greva grava" :)) !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    RăspundețiȘtergere
  18. incredibil PS-ul, zodia nu mi se potriveste :(

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca puteam sa multumesc pe toata lumea eram impaiat si ma licitau pe ebay . :)
    Am primit , iepuras ! Bogdaproste !

    RăspundețiȘtergere
  20. In primul rand, iti multumesc pentru vizita :) In al doilea rand, trece la gemeni si ciocolata AERATA :X:X:X delicioasa, de altfel. Apoi, ai un blog dulce dulce dulce ... HAI, TRECI IN BLOGROLL :) Numa' bine.

    RăspundețiȘtergere
  21. la mine (balanta) se potriveste perfect :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ciocolata sa fie, ca ma hotarasc eu, intr-un final.

    RăspundețiȘtergere
  23. Interesant, mie imi place ciocolata oricum!

    RăspundețiȘtergere
  24. Vin de pe blogul Pandorei dar nici tu nu m-ai ghicit!
    Imi place ciocolata alba ptr care chiar ca asi întepa pana mi s-ar termina veninul! :)))

    RăspundețiȘtergere

  25. Eu mi-am propus sa te fac sa razi, in primul rand!

    RăspundețiȘtergere