vineri, 18 februarie 2011

Masaj cu ciocolata

Se bazeaza pe principiul "ce e bun pe interior e bun si pe exterior" . Nu se stie exact a cui a fost ideea ( KGB-ul n-a recunoscut ) . La ce foloseste acest masaj ? Este antiimbatranire ( mori la aceeasi varsta , dar ai o piele catifelata pe care insectele o vor aprecia , in mod deosebit , cand te vor degusta ) , te relaxeaza ( e bine sa te duci la masaj cand ai 1000 de nervi pe cm patrat de neuron ) , hidrateaza pielea , mirosi frumos ( vei avea succes garantat - femeile din metrou te vor haitui ) . O sedinta dureaza cam 50 de minute si costa intre 60 - 200 de lei , in functie de salon . Poate fi facut si la domiciliu de catre partener , intr-o atmosfera intima ( sampanie , banane , frisca , salam ( florin ) , lumanari parfumate ) . Masajul nu trebuie sa depaseasca o ora pentru ca exista riscul unei invazii de furnici . Si astea daca apuca sa vina , nu le mai scoti decat cu demolarea locuintei .


 



60 de comentarii:

  1. HAHAHAHAHAHA


    "mori la aceeasi varsta , dar ai o piele catifelata pe care insectele o vor aprecia , in mod deosebit , cand te vor degusta""

    de unde le scoti frate :))ai un creier de ciocolata=))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    "Mască" cu ciocolată - înţeleg, dar "masaj" cu ciocolată mi se pare cam mult. Seamănă cu luptele-n noroi.
    Da' un flacon cu sirop călduţ de ciocolată ce-are?!
    (Ştii de care zic? Acela care "spârcâie" conţinutul, la fel ca la sosul de roşii)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da adevarat greu in ziua de azi dar pana la urma asta'i viitoru ....o sa ajungem sa ne facem nevoiile prin 3G :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi da, cu toţii suntem (sau ne facem uneori) de cacao.
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. bună ideea... teoretic se poate aplica dar practic nici vorbă, nu de alta, el mi-ar face masaj, am şi nutella, dar după aia cine sta la şmotru? nu tot eu? murdăreşti tot de ciucalată, şi pentru un amărât de masaj, unde mai pui că nu-i nici priceput... aşa ca mai bine lipsă masaj.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa niste sapaturi facute adanc despre masajul cu ciocolata,am descoperit ca a fost inventat de mayasi,preluat de incasi si transmis prin bastinasi.
    Urmasul lor de seama Base,doreste implementarea cu succes a acestuia pe plaiurile mioritice,el fiind demn urmas al mayiasi o taxa noua,al incasi o majorare de preturi pentru bastinasi.
    Stiind ce are la baza ciocolata,doreste sa ne faca de caca(o).

    RăspundețiȘtergere
  7. Mizeria se rezolva usor cu furtunul de pompieri .
    Nu-mi mai aminti de ciclop . :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Noa serbus vouă.

    Bună ideea cu masaj de "ciucalact" şi dacă vă năpădesc furnicile nu vă spăriaţi că doar nu-i dracu aşe negru ca furnicile în muşuroi şi deci şi prin urmare casa nu trebuie răsturnată pentru a scăpa de ele. E doar musai să le daţi de lucru. Furnicilor, nu papuaţilăr că dacă daţi de lucru papuaşilor atunci nu mai pot gândi şi dacă nu mai gândesc nu mai au ce idei să dea băsescului pentru aplicare.
    Şi pentru a da de lucru furnicilor nu aveţi nevoie decât de un praf de copt, din ăla de folosesc gospodinele pentru cozonaci (treaba asta-i pe bune şi am experimentat-o) pe care să-l presăraţi pe unde este drumul furnicilor. O să vedeţi că după foarte puţin timp furnicile îşi iau tălpăşiţa de acolo şi nici nu mai revin. La mine sunt câţiva ani de când s-au supărat că le-am dat de lucru într-un garaj.

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta ideea,insa nu stiu daca as suporta ciocolata pe piele:-))

    RăspundețiȘtergere
  10. Voi , oamenii ăștia de ciocolată, aveți mult umor! Se ”topește ” lumea după voi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Topiti-va , am borcane in care sa va pun . :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Punem de-o afacere?
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. "Ciocolata pentru Canibali"
    Tu îi produci şi îi ambalezi, iar eu mă ocup cu desfacerea. Îi dau la export.

    :)))))))

    (Ar fi a doua afacere, după cea cu "ciocolata la halbă")

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))))))
    Mda, la asta nu m-am gândit. Şi are o mare probabilitate de a se întâmpla.
    Fii atent aici, dialog posibil:

    Eu, privind la unul din borcane:
    -Mmmmmm, cine-i aici?
    Tu, oarecum nedumerit:
    -Da' eu mai ştiu? Cre'că e un pic de Giovanna cu ceva Incertitudini. De ce?
    Eu,cu voce rugătoare:
    -Pot să iau şi eu o linguriţă? Doar să văd dacă ai respectat reţeta!
    Tu, generos:
    -Ei, hai, dar să fie DOAR o linguriţă.
    :))))
    (Stai să râd şi continui)

    RăspundețiȘtergere
  15. Insectele?!...n-as crede...directia am stabilit-o la cuptor,dar ma rog cine nu suporta caldura...sau conflictul cu Doamne,Doamne...

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti va mirosi cenusa a ciocolata !
    Blue , a zis zmeul sa lasi prostiile si sa-i faci o supa .

    RăspundețiȘtergere
  17. Credeam ca donezi ceva ... poate inima ... dar ar trebui sa o decongelam mai intai ... :)

    RăspundețiȘtergere
  18. La modul f serios, ceea ce am scris mai sus
    e doar un text ca să ne amuzăm. Te rog să-l abordezi ca pe un joc al imaginaţiei, o poveste lipsită de orice conotaţie personală.
    Îmi cer scuze dacă a lăsat o altă impresie.
    De altfel, voi renunţa de acum la persoana a 2-a singular atunci când voi mai avea chef să scriu povestioare amuzante.

    RăspundețiȘtergere
  19. Exclus. Asta aşa rămâne: de gheaţă!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Doar realism. Şi lehamite.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Prea multa dulceata de sine strica . :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu'ş, da' probabil că ai dreptate. La mine a predominat amăreala de sine.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Inca o femeie neinteleasa da buzna pe blogul meu ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Unde, cine, despre ce vorbeşti?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  25. ...I'm addicted to chocolate!
    ...so...SI din partea mea- felicitari pentru blog!(si- tocmai am terminat de mancat o ciocolata gen ,,de casa"- acelea unguresti- f.misto!)
    ,,Let' s talk about chocolate"!- minunat!
    Este un,,blog- miracol"!(!)
    Am citit -de curand- ,,Clubul iubitoarelor de ciocolata"- pe care o ,,recomand" si celorlalte(i)pasionati...
    ...si- ca un fapt amuzant: intr-o perioada- cand luam niste pastile de slabit- acestea ma faceau sa nu pot manca(aproape) nimic;atunci- luam borcanul de Nutella, il tineam in mana, il mangaiam(!!!) si ziceam(ca o ,,incantatie"!):,,Ciocolata... ciocolata... ciocolata!"
    Pe curand!
    Salutari prietenesti!

    RăspundețiȘtergere
  26. Propun sa facem si un top al marcilor de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  27. ...si- inca ceva- doar ca sa-mi ,,dovedesc",,legitimitatea" apartenentei la ,,clubul chocoholic"-ilor: de fiecare data cand se-ntampla sa fiu intrebata daca fumez sau nu- raspunsul meu e acelasi:,,Nu fumez; ,,viciul" meu e ciocolata!"

    RăspundețiȘtergere
  28. Apreciez vointa ta . Am notat ideea cu topul . O sa fie un articol si despre asta , facem top frumos ! Blue va fi si ea in top la sectiunile "asa nu" "asa da" "asa si asa". :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Hmm dragut,pentru cine prefera masajul , acum cu siguranta o sa fie mai dulce si mai relaxant ...

    RăspundețiȘtergere
  30. şi eu ultima dar nu cea din urmă:)...aş porunci spiriduşilor din pădure,să facă un masaj pe creier cu ciocolată,politicienilor actuali...dacă nu deja sunt masaţi de acestia că altfel nu prea înţeleg atitudinea acestora de a răspândi aşa multă culoare neagră)probabil ei preferă ciocolata amăruie..eeee!..ştiu ei ce ştiu..amăruia nu îngraşe,de aici şi intenţia să avem un popor tras printr-un inel..păi ce ne punem noi cu americanii?..lasă-i pe ăia să se lupte cu obezitatea..noi preferăm ..ciocolata...şi încă neagră şi amara...
    ps.ceea ce nu e cazul administratorului acestui blog ce oferă ciocolata care îndulceşte suflete:)..

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa le faca masaj cu lignit , ciocolata o pastram pentru noi . :)
    Criss e deja in transa !

    RăspundețiȘtergere
  32. Chiar deloc....nu sunt fan ,nu imi plac masajele!

    RăspundețiȘtergere
  33. wooow cata ciocolata , mie sa nu dau in diabet.

    RăspundețiȘtergere
  34. Spune tot , Criss , ca sa stiu si sa nu te dezamagesc !
    Diabetul nu se face daca citesti ... cred . :)

    RăspundețiȘtergere
  35. :)Nu ar avea farmec daca ai stii tot, iar la dezamagiri... hmm nu cred ca este cazul , inca !

    RăspundețiȘtergere
  36. Trec in fiecare zi sa-mi iau portia de ciocolata.Felicitari si o seara minunata.Oare miine ce va fi? Astept postarea urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
  37. Maine va fi vorba despre...nu ghiciti ! ... despre ciocolata !
    Singura de gen feminin pe care nu am dezamagit-o este ironia . :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Atunci este minunat...ironia imi place ! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Ciocolata ar fi bună cu câteva ore înainte, după care, o ciocolatie cu arome exotice să-ţi anime celelalte ore. Cam aşa ceva aştept eu de la ciocolată.

    RăspundețiȘtergere
  40. Interzis a se consuma ciocolată după lăsarea serii!( creează insomnii, dependență etc.)

    RăspundețiȘtergere
  41. Da' de ce sa prapadesti bunatate de cioco? Nu mai bine o lasi pe interior, ca-i si mai aproape de sufletzel :) ?

    RăspundețiȘtergere
  42. E placut sa te invelesti in ciocolata. Am trait fericirea, pana la glezne si cu maini ciocolatii. Masaj nu cred ca e posibil, ti se cam impleticesc mainile.

    RăspundețiȘtergere
  43. prevad urmatoarele posturi:

    -pizza cu ciocolata (e foarte buna, nu glumesc zau)
    - fondue de ciocolata (recunosc ca nu am citit toate postarile si probabil despre asta s'a scris deja, insa e cea mai buna modalitatea de a manca ciocolata...cu fructe :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Iarna e la noi , in Miami parca nu e . :)
    O sa vorbim si de pizza !

    RăspundețiȘtergere
  45. blogul tau m-a inspirat azi! :) multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  46. Stiam eu ca am un rol pe lumea asta . :))

    RăspundețiȘtergere