miercuri, 16 februarie 2011

Spray cu ciocolata


S-a  inventat si asa ceva ! Se numeste "Le Whif" si a fost realizat de Universitatea Harvard . Cine nu vrea sa manance ciocolata si sa se lupte apoi cu caloriile aferente inhaleaza aroma din spray . Sunt 4 feluri de arome : simpla, zmeura , mango , menta . Cei care vor ciocolata cu ardei iute trebuie sa procedeze in felul urmator : musca din ardei , inhaleaza din spray , sting cu apa. Doar 2 euro costa un spray , deci este minunat . Are si capac roz , fetele vor fi topite sa inhaleze ! Se vinde si la pachet , poate va lasati si de fumat cu ocazia asta ! De curand , cercetatorii de la Harvard au primit din partea guvernului nostru o cerere prin care sunt rugati sa inventeze cat mai repede un spray cu aroma de purcel , de pui , de vaca si de mici . Romania va fi singura tara din lume care va avea doar porci cu doua picioare . 
Ps . Parca tot o bucatica cu aroma de coniac e mai buna ! 








52 de comentarii:

  1. ce tare :)) eu as incerca cu aroma de menta xD.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Ce inhalant, dom'le?! Mai lăsaţi-mă cu surogatele astea! Unde-i plăcerea gustului în toată afacerea asta?
    Auzi la ei, "aerosoli" cu ciocolată!
    Trink! Eu vreau ţigări cu ciocolată.
    (Or fi mai sănătoase, decât mahoarca de-o inhalez zilnic?!)

    RăspundețiȘtergere
  3. hihihi, o fi paralizant?
    "Spray paralizant cu ciocolată"- ameţeşte agresorul, îi produce hipersalivaţie şi-l redirecţionează spre cofetărie.

    Ne-am scos!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e bun ca iti face si mai rau pofta. Eu am avut un parfum care mirosea a vanilie, ma dadeam cu el si miroseam toata a prajitura, yummy!

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahahahahahahaha=)))aroma de pui si de vaca cu porc-())+=)))))buna asta:))astet urmatoru post=)):))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Blue , anonimul cu rujul eu eram !
    Gigelinno , unul pe zi ... in fiecare zi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Văleu! M-aş umple de sânge muşcându-mi buzele.
    :)
    Mda. Şi uite aşa revenim la autodevorare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ale vântului coincidenţe! Tocmai tre'i să primesc astăzi un ruj de la 'mnealui.
    :)))))
    O avea aromă de ciocolată?

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi sa nu aiba aroma de matura si sort de bucatarie !
    Zmeuraaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sau de "rupe-i ochii cui ţi l-a adus".
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. "Dupe" poate ajunge pe mâna ciocolatierului, să-i facă ochi din ciocolată şi să-l înveţe să vadă. Măcar pe dinăuntru, dacă pentru ce e în jurul său ar rămâne la fel de orb.

    Bine că mi-ai adus tu aminte, nah!
    Acum chiar m-am enervat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Astia care se enerveza repede ajung la groapa istoriei primii . :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Funny ambalaj ! Sunt de acord cu ps-ul...o bucatica cu aroma de coniac este mult provocatoare pentru suflet :)!

    RăspundețiȘtergere
  14. ... iar afirmaţia ta cu siguranţă "m-a calmat".
    :))))))))
    Merg să savurez o "aerată" cu lapte şi apoi la fitness.
    Revin mai târziu.

    Seara bună!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cred,avem suflete ce simt aromele, iar combinatia dintre ciocolata si coniac poate trezi multe sentimente !

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu esti fata cu sentimentele !
    Blue ne-a parasit pentru lupta impotriva caloriilor . Tradatorii astia !

    RăspundețiȘtergere
  17. :) Poate ca da , poate ca nu ....
    Nu fi trist , sunt convinsa ca o sa se revanseze !:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mă pregătesc să lupt cu ciocolata pe care tocmai am consumat-o.
    :))
    Măi oamenilor cu sentimente, vedeţi că s-a încălzit atmosfera şi-ncepe să se topească ciocolata...
    Io n-am. De sentimente vorbesc. Nici calorii prea multe, dar mă feresc să le acumulez. Că acu' incepe sezonul la role şi deh!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Morala : casatoria anuleaza sentimentele !

    RăspundețiȘtergere
  20. (Mai stau preţ de-o ţigară şi apoi chiar o şterg din peisaj pentru vreo 3 ore)

    RăspundețiȘtergere
  21. :))
    Aia nu-i morală, e pedeapsă la şeptic.

    Niet! Oamenii te rănesc şi te dezamăgesc până încetezi să mai simţi. Ei pot fi "în" sau "din afara" căsniciei. Contează doar ce simţi pentru ei. Altfel, te-ar răni prea puţin.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai doar un stapan ,
    Dusman pe plaman .
    Si cand vei fi lata ...
    Iti dam ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu casatoria anuleaza sentimentele....neomunicarea,lipsa respectului si al sinceritati anuleaza orice sentiment !

    RăspundețiȘtergere
  24. E un blog de ciocolata , sa nu-l stricam cu prea multe sentimente ! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ba o să mă înalţ uşoară, ca un cânt
    Sătulă de-atâta "ciocolată" pe pământ!

    RăspundețiȘtergere
  26. Fuji la sala , altfel te taie zmeul de la desert !

    RăspundețiȘtergere
  27. Sala e acasă. Deci...
    Mai mult durează să pun aparatele pe poziţie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ei, nici chiar aşa!
    :))
    Am fugit, pa!

    RăspundețiȘtergere
  29. da ce sa sa vreau din asta... ? ca apoi sa ma linga altii? no way :))

    RăspundețiȘtergere
  30. eu prefer tot o bucatica- doua - trei de ciocolata :D :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  31. M-aţi blestemat?
    Aseară a venit cineva din Germania şi mi-a adus o stivă uriaşă de cutii cu bomboane de ciocolată. Am gustat câte una din câteva cutii şi mi s-a aplecat. Mi-au rămas vreo 4 sortimente negustate. Sau chiar mai multe, dacă pun la socoteală şi figurinele...
    Bleah!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. no vezi. eu nici nu stiu sa-l folosesc. poate pt ca nu am astmociocolatie :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Credeam că ăla e ruj cu ciocolată. Nici asta n-ar fi o idee rea, mm?
    Eu vreau un parfum de ciocolată amăruie. Un fel de Eau d'Yssei, versiunea cioco. Nu știe cineva pe unde se găsește?

    (În altă ordine de idei, eu m-am sculat azi din proprie inițiativă la 5:20, am tras de fiare, pedalat, vîslit și saunat pînă la 9, după care am mîncat 1 jaurt cu tărîțe, un măr, și acuma beau ceai verde. Și mă gîndesc aaaaaaah, la ciocolată ciocolată ciocolată ciocolată ciocolată ciocolată ciocolată...)

    RăspundețiȘtergere
  34. Am semnat si eu petitia catre guvern pentru introducerea sprayurilor cu aroma de papica si acolo mai e un amendament:
    -in virtutea masurilor de relansare a programului de sanatate pentru populatie,sprayurile se vor distribui pe baza de reteta eliberata de seful de post sau politistul de cartier pentru evitarea supraconsumului si aparitiei fenomenului de dependenta.
    Pana la aparitia legii recomand pofticiosilor o vizita la supermarket pentru desfatarea sufletului privind ambalajele ciocolatelor.ATENTIE:nu luati bani la voi,s-ar putea sa cadeti prada tentatiei.

    RăspundețiȘtergere
  35. :))))))))
    Eu am păţit tocmai invers decât am spus: în loc să trag de fiare, am degustat ciocolată, am povestit şi am privit o serie de poze superbe, făcute din avion.
    Soarta, deh!

    RăspundețiȘtergere
  36. Şi dacă tot vorbim de rujuri, am primit şi un luciu de buze, dar are aromă... de fructe.
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  37. The dreamer - Doar 3 bucatele , altfel speriem cantarul !
    Elza - ramai pe varianta clasica : musti si castigi !
    Pinocchio - ma surprinzi din ce in ce mai mult !
    tatookis - in sfarsit , un om care se implica !
    Blue - esti printesa din visele lui Pinocchio !

    RăspundețiȘtergere
  38. Ahh... nu-i rau deloc! :) E foarte bun, chiar.

    RăspundețiȘtergere
  39. In caz de supradoza , doar un sarut va scapa !

    RăspundețiȘtergere
  40. Fain:) oare s-o gasi si la noi? mi-ar placea...

    RăspundețiȘtergere