duminică, 27 februarie 2011

Televiziunea de ciocolata


 6.00 - Imnul ciocolatei 
 6.05 - Buna dimineata, ciocoflenderi! - Emisiune interactiva cu premii dulci
 8.00 - Desene animate - Cei trei purcelusi de ciocolata
10.00 - Documentar - Istoria arborelui de cacao
11.00 - Ora gospodinelor - Cum sa facem un tort mare cu un blat mic
12.00 - Telenovela - Prajitura salbatica ( ep. 2879 )
13.00 - Circ - Jonglerii cu bomboane de ciocolata
14.00 - Film politist - Comisarul Ecler 
16.00 - Megastructuri - Barca din ciocolata
17.00 - Film de comedie - Clatita ratacita
19.00 - Sport - Lupte in ciocolata - Transmisiune directa din vila lui Irinel
20.00 - Film artistic - Dragoste si ciocolata
22.00 - Thriller - Gogoasa ucigasa
24.00 - Muzica de petrecere - Canta taraful de lautari Petre Budinca 
 1.00 - Film erotic - Armasarul ciocolatiu
 3.00 - Noaptea dependentilor - Emisiune cu psihologul Dorel Placinta

49 de comentarii:

  1. :))))))
    Eşti... incalificabil!
    :))))
    Mda, îmi place! Vreau şi eu abonament la postul acesta de televiziune.
    Deşi cred că dacă o ţinem aşa, în curând o să ajung şi eu la nutriţionist. Toate postările tale sunt un atentat la siluetă.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. BAAAAA

    14.00 - Film politist - Comisarul Ecler



    =)))hahahahaha=))e bine ca la tine totu dureaza cate 1 ora:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Blue are dreptate...esti incalificabil...
    in dimineata asta mi-am pus si un patratel de ciocolata in cafea :))
    da...cred ca nu mai trec pe la tine...
    ohh...a fost de mult ora 11 si am pierdut reteta pentru tortul mare cu blat mic....:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @blue freedom

    sper ca te referi la "Jigsau" de unde vine..pai cauta pe google seria SAW 12,3,4,5,6,7 si ai sa vezi ca acolo este un personaj pe nume "JIGSAW" dar mie mi-a placut sa il scriu asa cum se aude :)):D

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tare! Cu asa program tv , o sa creasca rata somajului :)))) . Esti ..aproape genial :P:) .Mi-a placut !

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut armata la infanterie , daca o faceam la geniu...nimic nu ma mai putea opri . :))

    RăspundețiȘtergere
  7. OOooo daa,am stiut eu ca esti..aproape genial :P , dar nu e bai ca si asa la infanterie esti de neoprit :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pandhora , lasa ca vezi "Clatita ratacita " si-ti trece supararea !

    RăspundețiȘtergere
  9. 22.00 - Thriller - Gogoasa ucigasa =)))))) omg foarte tare=))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Maine la unu tot ciocolatiu, iar ma culci devreme?

    RăspundețiȘtergere
  11. Anna , "Magarusul ciocolatiu" apare in 2012 . :)

    RăspundețiȘtergere
  12. invizibilule da-mi un add te rog eu frumos

    jigsaublog@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca tot ciocolatiu imi dai n-am facut nimic...

    RăspundețiȘtergere
  14. Anna , "Armasarul alb" in 2013 !
    Jig , sorry , sunt invizibil .

    RăspundețiȘtergere
  15. da ma frate sa iti zic ceva si dupa ma stergi din lista:)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Incomplet, de aceea, vin și spun-
    1. Comisarul ecler( cu ciocolată)!!
    2.Ucigașa gogoașă de ciocolată.

    RăspundețiȘtergere
  17. M-ai făcut curioasă, aşa că acum vizionez Saw 1. Las impresiile despre film pentru mai târziu, după ce vizionez mai multe episoade.
    :)
    În privinţa testelor, te sfătuiesc să ai grijă, că-mi displac.

    RăspundețiȘtergere
  18. vezi ca trb sa fii foarte anteta la film ca sa intelegi intreaga povste:P eu am vizionata de 2 ori ca sa inteleg intreaga piveste:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Baiatul cu pizza , o sa-ti sterg mesajul pentru ca nu are legatura cu blogul meu . E problema voastra . Jigsau , esti monitorizat , daca ma superi cu comentariile vei fi exclus !

    RăspundețiȘtergere
  20. voi fii exclus de la masa bogatilor=))

    RăspundețiȘtergere
  21. INCERTITUDINI , doar eu visez ciocolata !
    Blue , SAW se vede cu lumina aprinsa , altfel incaruntesti instantaneu !

    RăspundețiȘtergere
  22. Am încărunţit (parţial, ce e drept!)la 25 ani când mi s-a pus diagnosticul de cancer. E drept, după 1,5 ani de analize periodice, amănunţite, s-a dovedit fals. Dar impactul iniţial a fost uriaş.
    Ce crezi că ar putea să mă mai mişte suficient, încât să-mi încărunţească restul părului??!
    :))))))))

    Jigsău, sper să fii o persoană cuminte şi de treabă, iar toate astea să fie neadevărate. O spun de dragul tău.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce ai patit tu seamana un pic cu ce e in SAW . Trebuie sa ne bucuram de viata , cam asta e ideea . O ciocolata virtuala ca sa se albastreasca parul la loc !

    RăspundețiȘtergere
  24. M-am înţelat în privinţa lui Jigsau. E un mic şi penibil hacker. Cât el mai apare pe aici, eu mă retrag în vastele-mi apartamente.
    M-am plictisit să tolerez astfel de comportamente.

    RăspundețiȘtergere
  25. Blue ti-am spus mai multe pe email ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. ah, dar stiu sigur era chiar si o telenovela: "Ciocolata si piper"

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca era , dar "Prajitura salbatica" e cea mai buna !

    RăspundețiȘtergere
  28. cred ca cea mai mare audienta o sa o aibe emisiunea sportiva:))...

    RăspundețiȘtergere
  29. Normal. Doar e prajitura si e din ciocolata.
    :)) .. si probabil daca as sta sa analizez mai mult. mintea mea ar lua-o razna :))

    intr-un fel sau altul tot aduc a ceva pervers denumirile astea.

    RăspundețiȘtergere
  30. minunat, la care post de televiziune ar trebui sa ma abonez?
    P.S: Se recomanda vizionarea dupa aprovizionarea cu popcorn cu ciocolata, suc cu bomboane de ciocolata si servetele brodate cu fire de ciocolata. Si cat mai multa ciocolata calda, desigur, pentru orice caz.

    RăspundețiȘtergere
  31. Rosaline , esti dependenta , te astept la ora 3 la "Noaptea dependentilor" . :)
    Liuba , poti sa dai si tu telefon . :))

    RăspundețiȘtergere
  32. de pe matura de ciocolata nu se prinde programul , asa ca stau la soare si scriu metafore,;)

    RăspundețiȘtergere
  33. Suparacioasa mica !
    Astept sa cobori si sa alimentezi . :)

    RăspundețiȘtergere
  34. :)))) ciocolata salbatica :))))
    doamne, ce imaginatie ai :)) mi s a facut o pofta de ciocolata si e numai vina ta ;))

    RăspundețiȘtergere
  35. Observ ca nu exista nici o emisiune "politica de ciocolata". Ma mir, doar politica e de cacao. :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Fullmoontonight , apreciez numele tau foarte scurt si placerea ta deosebita pentru ciocolata !
    Bonibon , macar aici sa scapam de sobolanii care ne conduc .

    RăspundețiȘtergere
  37. Cred ca la Iri acum luptele n-au legatura cu ciocolata. Dar e posibil sa aiba cu alta materie organica de nuanta asemanatoare :).

    RăspundețiȘtergere
  38. armasar ciocolatiu:))?hahahha

    mai bine "femeia de ciocolata"

    RăspundețiȘtergere