luni, 14 februarie 2011

Imnul ciocolatei


Noi toti suntem ciocolata , va veni cineva si ne va manca . Eu deja am incuiat usa , nu ma predau asa usor . Sa va manance pe voi primii , eu vreau sa sting lumina in tara asta . 

Va plac inimioarele ? Azi e ziua indragostitilor , unii dintre noi vor sarbatori , altii vor suspina si vor visa la Alba ca Zapada , altele vor visa la Fat -Frumos ( din tei , din lacrima , din flori - nu mai conteaza ) . Important este ca astazi sa fim buni , iubitori , sa ne sunam soacrele si sa ne cerem iertare ca le-am inlocuit pastilele , sa ne parasim amantele si sa ne intoarcem la sotii , sa nu dam toti banii pe bere si sa le luam si florilor din viata noastra ( ce frumos am zis , nu ma recunosc ! ) ceva dragut acolo ( o cutie de bomboane de ciocolata , un trandafir , un inel , o rochita ) . Fetele sa se gandeasca mai mult la boufriend decat la Banderas , Brad Pitt , Florin Piersic . Tot fetele ar trebui sa se gandeasca ca a venit vremea sa invete sa faca o omleta ca lumea , sa nu ne mai zica "nu ma intelegi" pentru ca abisul nu poate fi inteles . E asa greu , oameni buni ? 
Ps . Cupidon a fost vazut pe cheiul Dambovitei . Avea aruncatorul de grenade la el . Sau era Bruce Willis in "Greu de ucis 43" ? In fine , iubiti-va mult !


 





107 comentarii:

  1. În seara asta, am ales să-l văd pe Florin Piersic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am notat . Candva vei plati pentru asta . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Când am ajuns la "important este ca astazi sa fim buni , iubitori" mi se ridicase părul pe ceafă. Iar idei de-a gata, iar convenţionalisme şi stereotipii?!, mi-am zis. Tocmai când eram gata să fac stânga-mprejur şi să tac mâlc până la următoarea postare, am citit despre soacre şi înlocuitul pastilelor şi mi-a revenit buna dispoziţie. Ei dah! Ăsta-i cioco-blogo-latierul pe care-l ştiu!

    Frumos, foarte frumos!
    Meriţi o cutie de praline Fruits de Mer. Nu'ş dacă-ţi plac dar eu sunt topită după ele.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa e, când meriţi meriţi!

    Deşi, acu' stau să mă gândesc dacă o cutie întreagă de Fruits de Mer nu-i cam mult, totuşi...
    :)))))))
    (glumeam!)

    RăspundețiȘtergere
  5. Atatea fete pe mine...Doar la gradinita mi s-a mai intamplat cand m-au tuns zero . :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar e Valentine's Day, nu?
    Dacă nu acum, atunci când?!
    :)
    (Las' că vezi domnia ta, de mâine!)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hm, eu o să-mi iau o pungă de popcorn și ciocolată și mă bag la un film! :))
    Ce-i și cu Valentine's Day? Dacă tot ne iubim, ne iubim în fiecare minut, zi, etc... nu doar într-o zi. Atâtea cadouțe, inimioare, cupidoni și... iubirea unde e? Parcă totul e făcut că trebuie... Probabil sunt singura care vede așa. Ei, asta e.

    P.S Partea cu „boufriend-ul”... îmi place! Tot mai des vezi d-ăștia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum popcorn , mai tarziu ii pui popcoarne . :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ft tare imnu asta!! :x
    Ciocolata:X, cred ca e singura care ma consoleaza azi, avand in vedere ca urasc ziua asta! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Celui mai iubit , altfel nu are sens !
    Consolarea cand imi vine , rup camasa de pe mine ...

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    ciocolata cu menta ai?!
    Ziua indragostitilor ar trebui sa fie in fiecare zi a vietii noastre.
    Indragostiti de viata, de natura, de om, de carti, de muzica, de ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu , dar sunt sanse 99% .
    Ciocolata cu menta in alt episod !

    RăspundețiȘtergere
  13. n-am mai ascultat demult ada milea...e tare tipa:)

    RăspundețiȘtergere
  14. imnu ciocolatei de 14 februarie :))haha buna asta

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa-l cantati cu mana pe ciocolata , altfel e lipsa de respect !

    RăspundețiȘtergere
  16. :)
    Şi dacă am mâncat ciocolata până să dai tonul, putem cânta cu mâna pe ciocolata altcuiva?
    :))))))))
    Ok. Merg să-mi iau singură cartonaşul...

    RăspundețiȘtergere
  17. Care să fie? Ăla galben sau ăla roşu?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Roz , ca nu vreau sa te elimin deocamdata . Astept sa vad pe a cui ciocolata vrei sa pui mana . :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Blue n-aveţi?
    Că nu se asortează cu restul.

    Ah, păi cu pusul mâinii facem ca la "veşnica pomenire"... pe cine-i mai aproape, că doar n-o să stric eu alinierea?!

    RăspundețiȘtergere
  20. Păi, dah! În loc să pui girofar la tricicleta aia, matale treci la serie nouă?!!
    :)
    Şi bine că-s eu de groază!
    Uite tac, nah!
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Cand o femeie tace intru in Defcon 3 . :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Încercam să fiu ascultătoare şi supusă, că de bombănit bombăn pe dinăuntru de atunci.
    Dar aştept să arunci cartonaşul acela de "pisi", ca să spun ce am de spus.

    Deci, mai tac?

    RăspundețiȘtergere
  23. Banderas, Brad Pitt si Florin Piersic nu sunt genul meu. Despre Brad Pitt chiar am scris un articol negativ :)).

    In alta ordine de idei... te ucid pentru titlul blogului. Eu incerc sa micsorez consumul de ciocolata si nu ma ajuti deloc. Nu-i frumos, sa stii! :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Trebuie sa astepti , intai va incerca Blue sa ma spintece !

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu îs cuminte. Tac. Şi cu cât mă obligi mai mult să tac, cu atât devin mai "cuminte".
    Bine-bine!

    ("Lasa ca te mariti tu cu girofar !"
    Aş fi preferat cu un bărbat... )
    :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Wow, Blue Spntecătoru'!
    Am fost avansată.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  27. :)))
    Eşti...incredibil!
    Pocnesc de râs.
    :))))))))
    Adică, se numeşte Bărbat Girofar?
    Se asortează perfect cu Blue Spintecătoru'.

    RăspundețiȘtergere
  28. Am uitat să spun, e o mică problemă: Blue Spintecătoru' e oarecum măritată. Şi fidea.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Intr-o alta viata te vei marita cu Girofar .
    Pe copil il va chema Girofar Beculet sau Girofar Luminita , in functie de sex . :)

    RăspundețiȘtergere
  30. :))
    Aha, păi de ce nu spui aşa??!

    (Mă simt ca la ghicitoare: "tu o să fii fericită într-o altă viaţă")

    Ai întrebat Spiritul? Şi aşa a spus el?
    Da' în viaţa asta de ce a scris povestea "aşa"?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Am fost inapoi in viitor si te-am vazut happy cu puradeii luminii langa tine . :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Amin!
    Să trăieşti, ghicitorule în ciocolată, că bine le mai zici!
    :)

    (Uite ce lucruri frumoase afli dacă-cânţi imnul ciocolatei cu mâna pe ciocolata altuia!)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce frumoasa este viata, cand stropeste dimineata ...
    Dimineata la sosea , cu mana pe ciocolata altuia...

    RăspundețiȘtergere
  34. Ia vezi, că devine obicei şi nu-i frumos!

    Aia a fost atunci, că nu ştiam că tre'i să păstrez ciocolata pentru imn. De acum vin cu buzunarele pline.

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase inimioare ! Scrierea ...minunata , calda si dulce ca o ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  36. Daca si tu esti maritata , ca Blue ... N-am facut nimic !

    RăspundețiȘtergere
  37. gg invincibil :))ms de comentariu sincer pe vremea mea :D o salva fundu :)) acuma nu;s daca il mai are:-??:))

    RăspundețiȘtergere
  38. hmm :) si daca nu as fi maritata ...ai face ceva??

    RăspundețiȘtergere
  39. offtopic:
    De ce nu actualizează postarea mea la blogroll?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  40. Pentru Blue - pentru ca exista dreptate pe lumea asta !
    Pentru pisicuta Criss - fugi dupa soricei de-aici !

    RăspundețiȘtergere
  41. :)
    Te răsfeţi! Dar o faci elegant.

    S-o şterg de aici până nu vine zmeul.
    Ah, mereu uit! Zmeul sunt eu.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  42. Ai grija cand arunci buzduganul , stii ca n-ai CASCO . :)

    RăspundețiȘtergere
  43. ce "batalie" cu ciocolata am pierdut azi pe aici...:))
    noroc cu "iubiti-va mult"...plus efectul ciocolatei :)
    devenim dependente de...ciocolata si o sa incepem sa visam la ea...in trecere pe blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Da' ce, e bumerang?!
    :))

    Bine, o asigurare suplimentare la casă ar prinde bine. Ştii cum era povestea: buzduganul loveşte-n prag, apoi loveşte-n masă şi se aşează-n cui.
    La ţinta mea, e mai bine ca tot omu' dornic să-i rămâie oarce-urile la locul lor, să se vâre sub pat. Sau să poarte echipament de protecţie. Că mobila se poate înlocui mai uşor.
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  45. Ne batem cu bulgari , ca tot e iarna . Bulgari de ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  46. Frateee...60 de comentarii? :-o Aveti timp, nu gluma :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Ne batem cu bulgari?
    Bine. Eu o să mă aprovizionez cu d-ăia de la Velico Târnovo.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Esti agent bulgar sub acoperire , te-am citit !

    RăspundețiȘtergere
  49. Vezi? Eşti nehotărât!
    Ori Blue Spintecătoru' ori agent bulgar sub acoperire ?!
    :)
    (Cum te-ai prins? M-a deconspirat lăţimea cefei sau mi-ai gustat zacusca şi gogonelele?!)

    RăspundețiȘtergere
  50. Esti maritata , nu-mi permit sa-ti gust prea multe !

    RăspundețiȘtergere
  51. (Era vorba chiar de mâncare, doh!)
    :))))))))
    Ok. Bine faci! Ai scăpat cu viaţă. Ultimii care s-au încumetat...

    RăspundețiȘtergere
  52. pot sa spun si eu banc sec, tot de ciocolata si in tema cu ziua de azi? (daca nu va place, il puteti sterge, ca e cam misogin, scarbos si neserios)


    'No woman will ever be truly satisfied on Valentines day because no man will ever have a chocolate p¢nis that ej@culates money'


    ps: ciocolata cu absinth ati incercat'o? :D

    RăspundețiȘtergere
  53. Te iertam ca e in engleza . :)
    Cred ca ai cimitir particular , Blue , si cauti clienti pe blogul asta !

    RăspundețiȘtergere
  54. :))))))))))))))
    :)))))))))
    Încă n-am, d-aia insist.

    RăspundețiȘtergere
  55. :)
    Da, mulţumesc de sfat. Aşa e, acum se cumpără mai ieftin.
    Dar, stai să văd potenţialul afacerii.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  56. La cum scade PIB-ul...ii bagi 2 in camera !

    RăspundețiȘtergere
  57. Hmmm, ciocolată cu absint. Cred că e o chestie!

    Mr.Invisible, tu iei ciocolata, eu absintul.
    Ce zici?
    :)
    (Absint în ciocolată ne-ar mai trebui, că cine ştie ce mai spunem pe aici.)

    RăspundețiȘtergere
  58. Le vând "garsoniere" pe caiet şi-mi plătesc la pensie.
    :(
    Asta nici de glumă nu merge, bieţii oameni!

    RăspundețiȘtergere
  59. La pensia lor sau a mea, depinde de ipotecă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  60. E blog de ciocolata , nu de pompe funebre .

    RăspundețiȘtergere
  61. Şi, mai nou, s-a introdus absintul.
    :)
    N-am băut niciodată absint. Cum e?

    RăspundețiȘtergere
  62. Ai speriat zmeul din câte observ, că văz că nu-i rost de cina romantică.
    :))

    Credeam că ai băut. Se spune că erau scriitori care se "inspirau" bând absint. Are ceva caracteristici cu efect halucinogen.

    RăspundețiȘtergere
  63. Trist. Bănuiesc că te inspiră nefericirea altora, nu?

    RăspundețiȘtergere
  64. S-a facut 15 februarie si ai ramas fara cina !

    RăspundețiȘtergere
  65. Ba cina am servit-o, dar n-a fost romantică.
    Mă rog, dacă un iaurt se poate numi "cină".
    :)
    Nu-i bai, aştept Dragobetele!

    RăspundețiȘtergere
  66. Da' am uitat să numesc şi anul...

    RăspundețiȘtergere
  67. Şerban Tomşa parcă spunea că scrie mai bine când e nefericit.

    RăspundețiȘtergere
  68. Da, o mulţime de date importante. Şi toate sunt potrivite pentru o cină romantică.
    Bine, pe 1 iunie cre'că ar merge mai bine o acadea.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Te întristezi, sau doar mi se pare?!
    Ah, te inspiri pentru postarea de mâine. Sau...de azi, deh.

    RăspundețiȘtergere
  70. Ma gandeam ca intram in cartea recordurilor cu comentariile . :)

    RăspundețiȘtergere
  71. Ai vrea, dar nu-i chiar atât de simplu!

    Ok,ai dreptate.
    Mă retrag.
    Mulţumesc pentru buna dispoziţie pe care am împărtăşit-o împreună.

    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  72. Si uite asa , Blue si-a luat jucariile...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  73. Nu, jucăriile le-am lăsat la locul de joacă.
    Ai vrea să scapi de mine aşa de uşor!

    Ai vrea? E de ajuns să spui.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  74. The final coundown?
    :))
    Atunci mă grăbesc să adorm. E păcat să ratez noaptea asta.

    Uite, de noapte bună:

    http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

    Somn uşor.

    RăspundețiȘtergere
  75. Multumesc, chiar imi doream sa ma trezesti tu cu cantecul asta ! :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Şi acum ce să fac? Să-ţi cânt un cântec de leagăn?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  77. Mergem la nani , te astept sa vii cu prietenele sa facem "ciocolata de la ora 5" , cum ar zice englezii . Noapte buna , Bluegirl !

    RăspundețiȘtergere
  78. Bună dimineaţa, ciocolatierule!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  79. Ieri am fost buna si iubitoare. N-am dat cu piciorul in pisica primita cadou aseara(decat azi am "aruncat-o" ca se stabilise definitiv la mine pe picioare), am mancat ciocolata, am mirosit o frezie(miroseaam mai multe daca primeam mai multe!)si toata ziua am intentionat sa ies afara cu aparatul foto la dreapta mea! A venit seara mai repede decat am asteptat-o eu si asa m-am trezit azi cu un an in plus si o liniste minus.

    RăspundețiȘtergere
  80. Esti un trandafir care a primit o frezie !

    RăspundețiȘtergere
  81. Ada e fata de ciocolata vesela imi place:X
    cu ce te ocupi ?

    RăspundețiȘtergere
  82. Nu sunt o partida buna .
    Seman si cu ala mic din Stapanul inelelor ! :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Cam asa ... macar sa fiti voi fericite !

    RăspundețiȘtergere