marți, 22 februarie 2011

Ciocolata care nu se topeste


Elvetienii s-au gandit cum sa ne mai ia banii si au inventat ciocolata care nu se topeste . Ea rezista pana la 131 de grade . Nu sariti ca porumbul in tigaie , e vorba de grade Fahrenheit , 55 de grade Celsius . Are si 90 % mai putine calorii , deci ea se adreseaza clar segmentului feminin . Acum o puteti purta in posete fara teama ca se topeste si se amesteca cu rujul , creionul de ochi , telefonul mobil , ciorapii de rezerva , pudra , talismanul care va dezleaga cununiile , amfetaminele si alte lucruri inutile . Daca nu se topeste la 55 de grade , cum o topim in gura ? Se bea inainte o cafea fierbinte sau un ceai oparit ca sa aduci temperatura gurii aproape de temperatura de topire a ciocolatei ? Elvetienii spun ca saliva topeste ciocolata , deci am scapat de opareala . Are si un nume deosebit : Vulcano . Se spera ca in 2011 va apare pe piata , spre bucuria celor din Golf , acolo unde temperatura la umbra sare de 50 de grade Celsius . Sa specific ca primii care au incercat sa creeze asa ceva au fost americanii , in timpul celui de-al doilea razboi mondial , spre a le indulci viata soldatilor . N-a avut succes din cauza gustului , degeaba nu se topea daca avea gust de praf de pusca . 

36 de comentarii:

  1. Da , nu-mi place aceasta ciocolata.
    O vreau pe aceea care curge, care se revarsa in toate simturile fara temperatura prea ridicata.
    Dar astept cu nerabdare si alte tipuri de ciocolata , pana am sa ma opresc si-am sa spun :asta este sufletul meu pereche.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi stătea pe limbă să protestez la chestia (discriminatorie) cu segmentul feminin (că doar și bărbații au probleme cu caloriile, sau măcăr ar trebui să aibă, heh), dar imaginea cu conținutul genții năclăit de ciocolată topită e absolut irezistibil. Mai ceva decît o răutate de-a unui coleg misogin (și gay): al doilea apartament al unei femei = geanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria , iti gasim sufletul pereche !
    Barbatii se ingrasa mai rar de la ciocolata .

    RăspundețiȘtergere
  4. de asta au folosit la barca aia de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm.. Ciocolata care nu se topeste, nu are charm!..

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu va avea succes , dar oamenii incearca .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucura faptul ca gandim la fel din acest punct de vedere..

    RăspundețiȘtergere
  8. Dincolo de gluma imi plac toti cei care comenteaza pe acest blog. Ciocolata , ai prieteni buni si sensibili. Am poposit pe blogurile lor si toti au ceva de spus . Va recomand la toti un blog , nu al meu-al Mariei Timuc -editorialist Jurnalul National. Este de o sensibilitate extraordinara. Se poate asemui cu ciocolata la senzatii. http://mariatimuc.blogspot.com/
    Sa-mi spuneti daca mai puteti renunta la el.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu se topeste?am scapat de linsul degetelor...
    acum...nici nu stiu daca sa ma bucur...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai voiam să zic-extraordinar, iată ciocolata preferată, când am citit ce au descoperit americanii- miros de praf de pușcă.
    Nu, nu se poate!
    Mă lipsesc, chiar dacă , nu mai departe de ieri, în timpul unei călătorii cu trenul, ,o tabletă de ciocolată a făcut ravagii în poșeta mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Avantaje si dezavantaje . Parca tot aia care se topeste e mai buna . Daca nu reusim sa facem o femeie sa se topeasca dupa noi , macar o ciocolata . :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-ar placea ca ciocolata sa nu se mai topeasca si totusi gustul e cel mai important ,si pana la urma uneori ne place ca ciocolata sa ni se topeasca in gura ,suna aiurea ,dar chiar n-am stiu cum sa zic .

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte interesant! Cred ca tot citindu-te, o sa ajung sa stiu totul despre ciocolata asta. Nu mai zic de tine, cred ca o si visezi! Dar stai, asta e si numele blogului ;)

    Banuiesc ca asta e ciocolata care ti-ar trebui tie vara, cea care nu se topeste!
    Cum sa scrii din frigider? Nu incapi in frigider, nimeni nu incape!

    RăspundețiȘtergere
  14. Important e sa fie multaaaaa si bunaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  15. tot ce scrii are legatura cu ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
  16. absolut tot? Arhiva ta e plina de ciocolata;)

    RăspundețiȘtergere
  17. ia zi-mi, care e ciocolata ta preferata?

    RăspundețiȘtergere
  18. am ascultat clipul audio de la profilul tau. Se pare ca nu visezi numai ciocolata. Desi culorile din videoclip aduc aminte de ea...

    RăspundețiȘtergere
  19. aah, cu coniac!
    Dar ai gustat Mon Cheri, cu cireasa si sirop?

    RăspundețiȘtergere
  20. Se pare ca imi faci dosar !
    De-aia n-am mancat .

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu se va amesteca cu amfetaminele, talismanul care dezleaga cununii :))) Genial, pur si simplu genial. Cat despre ciocolata, hmm...nu am incercat-o si nici nu cred ca o voi face. Nu prea imi plac dulciurile. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca mai intri pe blogul asta ... poate te razgandesti . :)

    RăspundețiȘtergere
  23. mon cheri e o carcala de ciocolata.

    eu insist, mai ales pentru detinatorul acestui minunat blog, sa o incerce pe aceea cu absinth :)
    (evident, daca are drum prin Elvetia)

    http://www.absinthe-duvallon.com/ext/http://www.choco-feeverte.com/produits.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Ma asteapta elvetienii cu bancile deschise ...pardon , cu ciocolateriile deschise !

    RăspundețiȘtergere
  25. Ciocolata-iceberg se potriveşte perfect femeii de gheaţă. Ea locuişte în Palatul de Cleştar şi priveşte lumea prin lentile de apă.

    Să fugi cu coniacul matale, că poate se dezgheaţă povestea.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  26. oamenii inventeaza mereu cate ceva. daca are gust normal ca va prinde, daca nu o sa stea sa (nu) se topeasca...

    RăspundețiȘtergere
  27. Deci te-ai intors din Palatul de Clestar . :)

    RăspundețiȘtergere